Jump to content

GTA 4 PS3


Nick_Kerkwijk

Recommended Posts

hallo iedereen:D

Ik ben van plan om op mijn verjaardag een ps3 met gta 4 te kopen.

maar ik vraag me af of gta 4 en ps3 wel op een oude tv kunnen

Want het zou wel klote zijn als ik voor ruim 400euro een ps3 en gta koop en dan dat hij het niet doet dus weet iemand of het wel kan op een oudere tv?

:cya:

nick_kerkwijk

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nick_Kerkwijk

    13

  • gtamaniac

    10

  • Gta-killer

    2

  • IV trailer

    1

Als je tv een scart aansluiting heeft ( video recorder, dvd, etc.) of een rood-wit-geel input zou ik niet weten waarom niet.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Welke TV heb jij precies ? Want naar mijn weten kunnen niet alle oudere TV's de PS3 aan. ;)

het is een grote philips van wel een paar jaar oud (srry weet niet precies hoe oud)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je tv een scart aansluiting heeft ( video recorder, dvd, etc.) of een rood-wit-geel input zou ik niet weten waarom niet.

nee ik bedoel of ie de graphics aan kan

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan, zo'n gele tulp stekker raad ik NOOIT aan. Tenminste een goede RGB scart kabel. Zowat alle tv's van de afgelopen 15 jaar hebben dat, dus dat zit wel goed.

Ik weet niet of playstation een goede rgb kabel meeleverd of zo'n geel flut ding, bij de xbox was dat wel. Voor paar tientjes kocht je een goede los, beeld was daarna werkelijk perfect(oude tv van 15 jaar)

Qua grapichs kan elke tv het aan, enkel 100hz KAN je bij met name snelle beelden detailverlies optreden. Bij philips ku n je dat vaak uitzetten of een andere stand.

Bewerkt: door gtamaniac
Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan, zo'n gele tulp stekker raad ik NOOIT aan. Tenminste een goede RGB scart kabel. Zowat alle tv's van de afgelopen 15 jaar hebben dat, dus dat zit wel goed.

Ik weet niet of playstation een goede rgb kabel meeleverd of zo'n geel flut ding, bij de xbox was dat wel. Voor paar tientjes kocht je een goede los, beeld was daarna werkelijk perfect(oude tv van 15 jaar)

ik heb ergens gelezen dat je ook een speciale scard kan kopen voor beter beeld ofzo....

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat kan.

De meeste spelcomputers(ik weet niet of de ps3 dat ook doet) geeft een scartblokje met gele tulp stekker. Door dat kabeltje lopen zowel het rode, het groene, als het blauwe videosignaal plus noggeens het helderheidssignaal. Die signalen zitten bijelkaar gepropt op één kabeltje. Daar gaat veel verlies verloren, en de tv moet dat weer uitelkaar plukken en ja spreekt voor zich wat er dan gebeurd

Bij betere scartkabels (RGB) lopen al die signalen over een apart draadje je tv in, gescheiden. Genoeg bandbreedte en signalen hoeven niet meer uitelkaar geplukt te worden, dus een zeer goed beeld te vergelijken met een pc, alleen op iets lagere resolutie

Op de ps3 site staat niks over een RGB kabel(bij xbox heet dat de advance scart kabel) wel S-video, maar dat kan niet elke tv. Dus neem aan dat er een nette scart meegeleverd wordt.

Bewerkt: door gtamaniac
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat kan.

De meeste spelcomputers(ik weet niet of de ps3 dat ook doet) geeft een scartblokje met gele tulp stekker. Door dat kabeltje lopen zowel het rode, het groene, als het blauwe videosignaal plus noggeens het helderheidssignaal. Die signalen zitten bijelkaar gepropt op één kabeltje. Daar gaat veel verlies verloren, en de tv moet dat weer uitelkaar plukken en ja spreekt voor zich wat er dan gebeurd

Bij betere scartkabels (RGB) lopen al die signalen over een apart draadje je tv in, gescheiden. Genoeg bandbreedte en signalen hoeven niet meer uitelkaar geplukt te worden, dus een zeer goed beeld te vergelijken met een pc, alleen op iets lagere resolutie

dus het moet kunnen

Link to comment
Delen op andere websites

deze tv is een jaar of 10-15 oud.

Ligt er ook aan, als je tv totaal versleten is, is het ook minder mooi. Je zei een philips van paar jaartjes oud, dan moet het zeker kunnen. Als je het type geeft wil ik het wel even checken.

ik ga er wel vanuit dat je PS3 werkelijk RGB kan uitsturen, of los kan kopen, zoniet krijg je dat beeld wat op de slechte foto staat ongeveer. Dan moet je een andere tv nemen of een xbox kopen :)

Bewerkt: door gtamaniac
Link to comment
Delen op andere websites

deze tv is een jaar of 10-15 oud.

Ligt er ook aan, als je tv totaal versleten is, is het ook minder mooi. Je zei een philips van paar jaartjes oud, dan moet het zeker kunnen. Als je het type geeft wil ik het wel even checken.

ik ga er wel vanuit dat je PS3 werkelijk RGB kan uitsturen, of los kan kopen, zoniet krijg je dat beeld wat op de slechte foto staat ongeveer. Dan moet je een andere tv nemen of een xbox kopen :)

het type weet ik niet maar iig bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...