gtamaniac Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 type staat meestal achterop de tv oja. een Philips UVSH kan daar niet veel over vinden(is volgens mij een ander nummer) maar de kans is zeer klein dat een tv met scart geen rgb heeft. Dus dat zit wel snor. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 type staat meestal achterop de tv oja. een Philips UVSH kan daar niet veel over vinden(is volgens mij een ander nummer) maar de kans is zeer klein dat een tv met scart geen rgb heeft. Dus dat zit wel snor. nou dat is mooi en als hij het niet doet gooi ik hem op de grond zodat me ouders een nieuwe kopen.. Reageren
gtamaniac Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) haha, of koop er zelf eentje. En als je dat te duur lijkt je kan voor bijna niets al hele mooie breedbekkie's op marktplaats vinden Bewerkt: 11 mei 2008 door gtamaniac Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Makelijker gezegt: Je moet een scard aansluiting hebben aan je tv, Dus een rode aansluiting Gele, en Witte dacht ik. Reageren
gtamaniac Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Makelijker gezegt: Je moet een scard aansluiting hebben aan je tv,Dus een rode aansluiting Gele, en Witte dacht ik. de rode, gele, witte aansluiting is de slechte variant die vaak standaard meegeleverd wordt zo ziet die er bij de xbox uit: Doormiddel van een scartblokje kun je die 3 kabeltjes verbinden met de tv De echt goede (de advance zoals xbox het noemt) ziet er zo uit De eerste is composiet, de laatste RGB(zie vorige pagina voor uitleg daarover) Het verschil tussen die is echt belangrijk, de ene geeft strak beeld, de ander is bagger(kleine letters niet leesbaar enz.) Maar zowat elke tv kan die laatste aan, enkel moet je die vaak los kopen die kabel Bewerkt: 11 mei 2008 door gtamaniac Reageren
Naudin Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) moet zeker lukken, mijn buurjonge heeft een tvtje van een of ander wazig merk van zowat 10 jaar oud en daar loopt de ps3 ook op Kleine lettertjes zoals op je telefoon bij gta kun je gewoon lezen, maar je moet wel dichtbij blijven zitten Bewerkt: 11 mei 2008 door Naudin Reageren
gtamaniac Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 moet zeker lukken, mijn buurjonge heeft een tvtje van een of ander wazig merk van zowat 10 jaar oud en daar loopt de ps3 ook op Kleine lettertjes zoals op je telefoon bij gta kun je gewoon lezen, maar je moet wel dichtbij blijven zitten Das wel waar Maar letters zijn wel scherp, enkel klein Reageren
Hit Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Composite connectie kan ook gewoon(Oudere TV's) Maar Component is toch een stuk mooier Ik gebruik zelf Composite omdat ik het onnodig vind om een HD TV te kopen(althans het is gewoon heel duur en TV zenders worden er lelijk van omdat ze van lagere resolutie zijn en worden daardoor dus hevig uitgerekt, als je met de vergroot glas tool in paint op een plaatje gaat word het ook lelijk dat gebeurt er nu ook met HD TV totdat er 1080P TV signalen worden verstuurd ) Reageren
osmgek11 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 er zit echt een wereld van verschil. tussen gewone Tv`s & HD tv`s dus het is niet helemaal. onnodig Reageren
gtamaniac Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) er zit echt een wereld van verschil. tussen gewone Tv`s & HD tv`sdus het is niet helemaal. onnodig HDTV heeft een hogere resolutie. Als je game dat aankan is het beeld op dat punt beter. HDTV zegt niks over kleur, contrast, zuiverheid enz. Meestal sluit je HD aan met component of een HDMI/DVI verbinding. SDTV is lager qua resolutie, en op dat punt ook wel minder. Net als HD zegt het niks over kleur enz Wel het verschil tussen composiet en RGB. Composiet is gewoon gruwelijk, RGB is netjes strak(zie foto's vorige pagina) je kunt beter een een zuiver SD beeld, dan een ranzig HD beeld. Goede hdtv zijn uiteraard beter Bewerkt: 11 mei 2008 door gtamaniac Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 nou ik koop gewoon die ps3,zijn er nog veel mensen die het online doen of moet ik dan weer een ander topic starten? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 nou ik koop gewoon die ps3,zijn er nog veel mensen die het online doen of moet ik dan weer een ander topic starten? Online zal gta 4 gespeeld worden tot dat de volgende gta uitkomt en zelfs daarna nog zullen er mensen gta 4 nog af en toe online spelen. Daar hoef je dus geen zorgen om te maken. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 maar ik lees allemaal topics dat erbijna geen mensen online zijn maar als dat is ga ik wel in een clan Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 maar spelen jullie allemaal online met gta 4 op ps3 of xbox360? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 maar ik lees allemaal topics dat erbijna geen mensen online zijn maar als dat is ga ik wel in een clan Dat was misschien op het begin toen er nog wat problemen waren. Er spelen juist tienduizenden mensen iedere dag gta 4 online op ps3 en op xbox360. Soms heb je dat je met 4 mensen in server zit terwijl maximum 16 is, maar je hebt ook vaak genoeg een volle server. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.