Jump to content

GTA 4 PS3

Nick_Kerkwijk

Recommended Posts

Geplaatst:
type staat meestal achterop de tv

oja.

een Philips UVSH

kan daar niet veel over vinden(is volgens mij een ander nummer) maar de kans is zeer klein dat een tv met scart geen rgb heeft. Dus dat zit wel snor.

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nick_Kerkwijk

13

• gtamaniac

10

• Gta-killer

2

• IV trailer

1

Geplaatst:
type staat meestal achterop de tv

oja.

een Philips UVSH

kan daar niet veel over vinden(is volgens mij een ander nummer) maar de kans is zeer klein dat een tv met scart geen rgb heeft. Dus dat zit wel snor.

nou dat is mooi en als hij het niet doet gooi ik hem op de grond zodat me ouders een nieuwe kopen.. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

haha, of koop er zelf eentje. En als je dat te duur lijkt je kan voor bijna niets al hele mooie breedbekkie's op marktplaats vinden ;)

Bewerkt: door gtamaniac
Geplaatst:

Makelijker gezegt: Je moet een scard aansluiting hebben aan je tv,

Dus een rode aansluiting Gele, en Witte dacht ik.

Makelijker gezegt: Je moet een scard aansluiting hebben aan je tv,

Dus een rode aansluiting Gele, en Witte dacht ik.

de rode, gele, witte aansluiting is de slechte variant die vaak standaard meegeleverd wordt

zo ziet die er bij de xbox uit:

Xbox%20360%20Av%20Cable.jpg

Doormiddel van een scartblokje kun je die 3 kabeltjes verbinden met de tv

De echt goede (de advance zoals xbox het noemt) ziet er zo uit

boxxbox360advancedscartavcable.jpg

De eerste is composiet, de laatste RGB(zie vorige pagina voor uitleg daarover)

Het verschil tussen die is echt belangrijk, de ene geeft strak beeld, de ander is bagger(kleine letters niet leesbaar enz.)

Maar zowat elke tv kan die laatste aan, enkel moet je die vaak los kopen die kabel

moet zeker lukken, mijn buurjonge heeft een tvtje van een of ander wazig merk van zowat 10 jaar oud en daar loopt de ps3 ook op :puh: Kleine lettertjes zoals op je telefoon bij gta kun je gewoon lezen, maar je moet wel dichtbij blijven zitten :puh:

Bewerkt: door Naudin
Geplaatst:
moet zeker lukken, mijn buurjonge heeft een tvtje van een of ander wazig merk van zowat 10 jaar oud en daar loopt de ps3 ook op :puh: Kleine lettertjes zoals op je telefoon bij gta kun je gewoon lezen, maar je moet wel dichtbij blijven zitten :puh:

Das wel waar :puh: Maar letters zijn wel scherp, enkel klein

Geplaatst:

Composite connectie kan ook gewoon(Oudere TV's)

Maar Component is toch een stuk mooier

Ik gebruik zelf Composite omdat ik het onnodig vind om een HD TV te kopen(althans het is gewoon heel duur en TV zenders worden er lelijk van omdat ze van lagere resolutie zijn en worden daardoor dus hevig uitgerekt, als je met de vergroot glas tool in paint op een plaatje gaat word het ook lelijk dat gebeurt er nu ook met HD TV totdat er 1080P TV signalen worden verstuurd )

Geplaatst:

er zit echt een wereld van verschil. tussen gewone Tv`s & HD tv`s

dus het is niet helemaal. onnodig

er zit echt een wereld van verschil. tussen gewone Tv`s & HD tv`s

dus het is niet helemaal. onnodig

HDTV heeft een hogere resolutie. Als je game dat aankan is het beeld op dat punt beter. HDTV zegt niks over kleur, contrast, zuiverheid enz. Meestal sluit je HD aan met component of een HDMI/DVI verbinding.

SDTV is lager qua resolutie, en op dat punt ook wel minder. Net als HD zegt het niks over kleur enz

Wel het verschil tussen composiet en RGB. Composiet is gewoon gruwelijk, RGB is netjes strak(zie foto's vorige pagina)

je kunt beter een een zuiver SD beeld, dan een ranzig HD beeld. Goede hdtv zijn uiteraard beter

Geplaatst:

nou ik koop gewoon die ps3,zijn er nog veel mensen die het online doen of moet ik dan weer een ander topic starten?:puh:

Geplaatst:
nou ik koop gewoon die ps3,zijn er nog veel mensen die het online doen of moet ik dan weer een ander topic starten?:puh:

Online zal gta 4 gespeeld worden tot dat de volgende gta uitkomt en zelfs daarna nog zullen er mensen gta 4 nog af en toe online spelen.

Daar hoef je dus geen zorgen om te maken.

Geplaatst:

maar ik lees allemaal topics dat erbijna geen mensen online zijn maar als dat is ga ik wel in een clan

Geplaatst:
maar ik lees allemaal topics dat erbijna geen mensen online zijn maar als dat is ga ik wel in een clan

Dat was misschien op het begin toen er nog wat problemen waren. Er spelen juist tienduizenden mensen iedere dag gta 4 online op ps3 en op xbox360. Soms heb je dat je met 4 mensen in server zit terwijl maximum 16 is, maar je hebt ook vaak genoeg een volle server.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...