GTAgangsta Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Hallo allemaal, Sinds een tijdje kan ik mijn User Track files niet meer afspelen in MTA. Ik heb de tracks bij de opties in GTA SA al laten scannen. Maar bij MTA wil ie niet. Bij GTA gewoon wel. Kan iemand mij helpen? Greetzz GTAgangsta Weet iemand hier nou een antwoord op? >>> Door Argon: Via de knop bewerken kan je je bericht aanpassen, 2 berichten achter elkaar plaatsen helpt echt niet en is tegen de regels die hier gelden.<<< Reageren
Amigo48 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 bij mij doet ie het wel dus ik denk dat er iets mis is met mp3 Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 bij mij doet ie het wel dus ik denk dat er iets mis is met mp3 Nee want als ik gewoon GTA speel doen ze het wel Reageren
Amigo48 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 hmmmmmmmmmmmmmm dat kan je neit doen niet alspelen of zo iets Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 hmmmmmmmmmmmmmm dat kan je neit doen niet alspelen of zo iets Neej, ik krijg dan mijn eigen liedjes niet te horen, hoevaak ik mijn user tracks ook laat scanne Reageren
Wrieh Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Reinstall MTA, Als dit niet werkt, Reinstall SA Dan ook (wel ff Back-UP van je Savegames maken ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.