Jump to content

Vliegtuigen


oldschool

Recommended Posts

Waarom zitten er nu geen vliegtuigen in GTA IV? Ik heb gehoord dat het zou zijn omdat het niet realistisch is qua snelheid. Maar in m'n annhilator kan ik gewoon op een vliegend vliegtuig landen omdat ik hem makkelijk inhaal... En zou het nou zo moeilijk zijn geweest om helemaal in het westen naast alderney 1 landingsbaantje te maken zodat je ook echt van A naar B zou kunnen vliegen?

Dus snappen jullie nog waarom er geen vliegtuigen in zitten?

Link to comment
Delen op andere websites

ze hebben er te veel goede dingen uitgehaald Zoals vliegtuigen en er te weinig voor terug in de plaats gezet, maar dat is mijn mening, hoop dat die van volgend jaar, Vice city wat beter zal worden dan deze ik mis gewoon een heleboel dingen, en die multiplayer loopt ook nog buitengewoon kut,

de ene dag ben je level 3 de volgende dag begin je weer bij 0 evenlater ben ik in 1x weer level 3, het is tot nu toe slecht geregeld zelfde geld voor de social club die word volgens mij ook 1 x in de week geupdate met statistieken,

Link to comment
Delen op andere websites

ze hebben er te veel goede dingen uitgehaald Zoals vliegtuigen en er te weinig voor terug in de plaats gezet, maar dat is mijn mening, hoop dat die van volgend jaar, Vice city wat beter zal worden dan deze ik mis gewoon een heleboel dingen, en die multiplayer loopt ook nog buitengewoon kut,

de ene dag ben je level 3 de volgende dag begin je weer bij 0 evenlater ben ik in 1x weer level 3, het is tot nu toe slecht geregeld zelfde geld voor de social club die word volgens mij ook 1 x in de week geupdate met statistieken,

komt er dan een nieuwe GTA ?

Link to comment
Delen op andere websites

ze hebben er te veel goede dingen uitgehaald Zoals vliegtuigen en er te weinig voor terug in de plaats gezet, maar dat is mijn mening, hoop dat die van volgend jaar, Vice city wat beter zal worden dan deze ik mis gewoon een heleboel dingen, en die multiplayer loopt ook nog buitengewoon kut,

de ene dag ben je level 3 de volgende dag begin je weer bij 0 evenlater ben ik in 1x weer level 3, het is tot nu toe slecht geregeld zelfde geld voor de social club die word volgens mij ook 1 x in de week geupdate met statistieken,

komt er dan een nieuwe GTA ?

Tuurlijk komt die, heb al redelijk wat verwijzingen voor bij horen komen in gesprekken tussen nico en Roman over vice city

Link to comment
Delen op andere websites

ze hebben er te veel goede dingen uitgehaald Zoals vliegtuigen en er te weinig voor terug in de plaats gezet, maar dat is mijn mening, hoop dat die van volgend jaar, Vice city wat beter zal worden dan deze ik mis gewoon een heleboel dingen, en die multiplayer loopt ook nog buitengewoon kut,

de ene dag ben je level 3 de volgende dag begin je weer bij 0 evenlater ben ik in 1x weer level 3, het is tot nu toe slecht geregeld zelfde geld voor de social club die word volgens mij ook 1 x in de week geupdate met statistieken,

komt er dan een nieuwe GTA ?

Tuurlijk komt die, heb al redelijk wat verwijzingen voor bij horen komen in gesprekken tussen nico en Roman over vice city

okee cool , ik ben benieuwd :)

Link to comment
Delen op andere websites

ze hebben er te veel goede dingen uitgehaald Zoals vliegtuigen en er te weinig voor terug in de plaats gezet, maar dat is mijn mening, hoop dat die van volgend jaar, Vice city wat beter zal worden dan deze ik mis gewoon een heleboel dingen, en die multiplayer loopt ook nog buitengewoon kut,

de ene dag ben je level 3 de volgende dag begin je weer bij 0 evenlater ben ik in 1x weer level 3, het is tot nu toe slecht geregeld zelfde geld voor de social club die word volgens mij ook 1 x in de week geupdate met statistieken,

komt er dan een nieuwe GTA ?

Als er geen nieuwe gta komt speel ik denk ik niet meer zo vaak met mijn playstation

Link to comment
Delen op andere websites

ze hebben er te veel goede dingen uitgehaald Zoals vliegtuigen en er te weinig voor terug in de plaats gezet, maar dat is mijn mening, hoop dat die van volgend jaar, Vice city wat beter zal worden dan deze ik mis gewoon een heleboel dingen, en die multiplayer loopt ook nog buitengewoon kut,

de ene dag ben je level 3 de volgende dag begin je weer bij 0 evenlater ben ik in 1x weer level 3, het is tot nu toe slecht geregeld zelfde geld voor de social club die word volgens mij ook 1 x in de week geupdate met statistieken,

Klopt, ik ben al aantal keer level 3 geweest, log je uit, kom je weer in ben je weer level 1 met 6000.... nou daar wordt je ook niet vrolijk van. Vanaf dat ie uit is tot nu slaat hij bij nu ook pas op bij level 2.... maar ja...

En inderdaad veel te veel eruit, ook van die kleinie dingetjes zoals een aanhanger achter die auto´tjes op vliegveld en achter vrachtwagen. Ik bedoel het kon toch ook in GTA SA waarom dan hier eruit :s En vliegtuigen vind ik echt zonde...

Link to comment
Delen op andere websites

Alles wat er meer bijkomt kost ook weer tijd he. Als ze alles er in deden wat er bij GTA SA ook in zat, dan had je nu nog wel een half jaar kunnen wachten. Je moet niet vergeten dat dit de eerste keer is dat ze met dit systeem werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Vliegtuigen in een stad lijkt me toch ook niet logisch.... :duh: In het echt is er ook een vliegverbod': Je mag niet over New York vliegen....

jawel, je moet alleen van te voren toestemming vragen..

en het speelt zich niet af in NY maar in liberty city..

ik heb nu al meerdere keren zoiets van die producers gehoord dat ze dingen uit NY hebben gehaalt maar het is niet nagemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel nagemaakt, maar natuurlijk niet 100%. Het is op New York gebaseerd. En dat er geen vliegtuigen in zitten... nou en. Tis sowieso een beetje onlogisch met een vliegtuig door een stad. Dus ik vind het helemaal niet erg dat er geen vliegtuigen meer in zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

zou te maken hebben met 11september ofzo, dat ze geen gezeur willen krijgen daarmee. Beetje flauw als dat de echte rede is maar oké

dat is de reden niet in gta III zit zelf vliegtuig en in VC en SA ook en dat is ook na 11 september

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA3 zaten toch geen vliegtuigen?? En het is niet omdat het ná 11 september is, ze dachten dat mensen dan voor de grap met vliegtuigen in gebouwen gaan vliegen er daar dan filmpjes van op Youtube zetten. En het is niet relevant dat er ook vliegtuigen in SA zaten, waar daar kwam New York helemaal niet in voor (Afgezien van de missie; Saint Mark's Bistro, voor als je slim wilt gaan doen), net zoals in Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...