Jump to content

Vliegtuigen


oldschool

Recommended Posts

ze hebben er te veel goede dingen uitgehaald Zoals vliegtuigen en er te weinig voor terug in de plaats gezet, maar dat is mijn mening, hoop dat die van volgend jaar, Vice city wat beter zal worden dan deze ik mis gewoon een heleboel dingen, en die multiplayer loopt ook nog buitengewoon kut,

de ene dag ben je level 3 de volgende dag begin je weer bij 0 evenlater ben ik in 1x weer level 3, het is tot nu toe slecht geregeld zelfde geld voor de social club die word volgens mij ook 1 x in de week geupdate met statistieken,

Klopt, ik ben al aantal keer level 3 geweest, log je uit, kom je weer in ben je weer level 1 met 6000.... nou daar wordt je ook niet vrolijk van. Vanaf dat ie uit is tot nu slaat hij bij nu ook pas op bij level 2.... maar ja...

En inderdaad veel te veel eruit, ook van die kleinie dingetjes zoals een aanhanger achter die auto´tjes op vliegveld en achter vrachtwagen. Ik bedoel het kon toch ook in GTA SA waarom dan hier eruit :s En vliegtuigen vind ik echt zonde...

Je moet je wel beseffen dat nu ieder gebouw een eigen .col heeft gekregen (Euphoria engine) Zodat ieder gebouw anders reageert op ontploffingen etc. Daar heeft ontzettend veel werk in gezeten! Is het je opgevallen hoeveel gebouwen er in de game zitten? R* heeft wellicht voor een volgend deel de engine wel verder onder de knie zodat ze weer meer van dit soort details kunnen uitwerken. Sowieso, om te werken met een nieuwe engine betekent dus dat je niet zomaar functies van de vorige engine kan overnemen, maar dat je deze dingen allemaal opnieuw moet schrijven...

In SA zaten veel van dit soort details inderdaad, die de game best leuk maakten! Maar als ik zie dat je van III naar VC, tot SA bijna dezelfde auto's hebt gereden en als ik zie hoe dat nu in elkaar zit... geniaal! Daar hebben ze accent op gelegd, en terecht: Het is tenslotte grand theft AUTO!

Link to comment
Delen op andere websites

Vliegtuigen in een stad lijkt me toch ook niet logisch.... :duh: In het echt is er ook een vliegverbod': Je mag niet over New York vliegen....

Maar dit soort opmerkingen snap ik ook nooit... tuurlijk het is mooi dat het realistisch is enzo maar zeg nou zelf het is toch veel leuker als je kan vliegen en dan is het maar ietsje pietsje minder realistisch..

Bij mij gaat in dit geval het plezier wat je ervan hebt boven het realisme.

Link to comment
Delen op andere websites

Vliegtuigen in een stad lijkt me toch ook niet logisch.... :duh: In het echt is er ook een vliegverbod': Je mag niet over New York vliegen....

Elk toestel mag over New York vliegen indien dat in zijn IFR of approach route ligt. men moet alleen wel de height restrictions respecteren...

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hadden misschien een Dodo erin kunnen stoppen maar meer ook niet. Ook geen tweede vliegveld want dat slaat nergens op met één stad. Maar ik had op de wiki gekeken en dacht dat er daar stond dat er wel 2 vliegtuigen inzitten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hadden gewoon een dodo'tje mogen neerzetten van mij

In GTA 3 stond er ook heen en dat was wel leuk

Ook in VCS zijn vliegtuigen en ga mij nou niet zeggen dat GTA VCS een grotere map heeft

Er zit toch ook een dodo in? Dat zag ik in ieder geval bij wikigta.

Link to comment
Delen op andere websites

zou te maken hebben met 11september ofzo, dat ze geen gezeur willen krijgen daarmee. Beetje flauw als dat de echte rede is maar oké

dat is de reden niet in gta III zit zelf vliegtuig en in VC en SA ook en dat is ook na 11 september

het kan aan mij liggen maar gta 3 is toch voor 11 sept. uitgebracht??

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hadden misschien een Dodo erin kunnen stoppen maar meer ook niet. Ook geen tweede vliegveld want dat slaat nergens op met één stad. Maar ik had op de wiki gekeken en dacht dat er daar stond dat er wel 2 vliegtuigen inzitten?

Een tweede vliegveld hoeft niet perse, als je maar ergens helemaal aan de andere kant van de map op een normale wijze zou kunnen landen. Hadden ze misschien ook nog klein beetje leger erin kunnen stoppen door een legerbasis ergens in een uithoek neer te zetten met een f16 opstijg baan of zoiets.

Maar het spel zou er toch niet slechter van worden als er nog een vliegveldje in zou zitten?? "k snap niet waarom een aantal zo negatief daarover doen..

Bewerkt: door oldschool
Link to comment
Delen op andere websites

ze hebben er te veel goede dingen uitgehaald Zoals vliegtuigen en er te weinig voor terug in de plaats gezet, maar dat is mijn mening, hoop dat die van volgend jaar, Vice city wat beter zal worden dan deze ik mis gewoon een heleboel dingen, en die multiplayer loopt ook nog buitengewoon kut,

de ene dag ben je level 3 de volgende dag begin je weer bij 0 evenlater ben ik in 1x weer level 3, het is tot nu toe slecht geregeld zelfde geld voor de social club die word volgens mij ook 1 x in de week geupdate met statistieken,

Klopt, ik ben al aantal keer level 3 geweest, log je uit, kom je weer in ben je weer level 1 met 6000.... nou daar wordt je ook niet vrolijk van. Vanaf dat ie uit is tot nu slaat hij bij nu ook pas op bij level 2.... maar ja...

En inderdaad veel te veel eruit, ook van die kleinie dingetjes zoals een aanhanger achter die auto´tjes op vliegveld en achter vrachtwagen. Ik bedoel het kon toch ook in GTA SA waarom dan hier eruit :s En vliegtuigen vind ik echt zonde...

Je moet je wel beseffen dat nu ieder gebouw een eigen .col heeft gekregen (Euphoria engine) Zodat ieder gebouw anders reageert op ontploffingen etc. Daar heeft ontzettend veel werk in gezeten! Is het je opgevallen hoeveel gebouwen er in de game zitten? R* heeft wellicht voor een volgend deel de engine wel verder onder de knie zodat ze weer meer van dit soort details kunnen uitwerken. Sowieso, om te werken met een nieuwe engine betekent dus dat je niet zomaar functies van de vorige engine kan overnemen, maar dat je deze dingen allemaal opnieuw moet schrijven...

In SA zaten veel van dit soort details inderdaad, die de game best leuk maakten! Maar als ik zie dat je van III naar VC, tot SA bijna dezelfde auto's hebt gereden en als ik zie hoe dat nu in elkaar zit... geniaal! Daar hebben ze accent op gelegd, en terecht: Het is tenslotte grand theft AUTO!

De cd van de xbox360 bevat veel minder geheugen als de blu-ray van de ps3 maar de games moeten wel bijna excact hetzelfde zijn omdat je anders 2 keer een game moet maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...