Brambor Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Als je dood gaat kost het geld, maar volgens mij wordt het steeds meer. Nu kost het me opeens $10.000 per keer. (ben er al een ton aan kwijt ) Maar wat is de logica erin? want ik weet zeker dat het eerste minder kostte. Wordt het per keer duurder, of ligt het aan de tijd, hoeveel geld je hebt, of hoe je dood gaat....Ik snap er niks van. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Volgens mij komen er ook kosten bij, die je kapot hebt gemaakt, als je 3 of 4 sterren achter je aan hebt. Weet dit niet zeker. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik las op het engelstalige gtaforums dat het waarschijnlijk een percentage van je totaalbedrag is. Reageren
ScarPacino Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik word liever geraresteerd want dan ben je alleen je wapens kwijt. Reageren
Platypus Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Als ik Wasted ben, load ik mijn laatste savegame; Het is gratis en je bent je wapens niet kwijt. Reageren
tummy Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik vond het ook al vreemd dat je er zoveel geld aan kwijtraakte. Maar ik heb er eens op gelet en ze pakken gewoon 10% Dat vind ik veel te veel Reageren
michaelfivez Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik denk dat je 10 procent kwijt bent, met een maximum van 10000, ik ben la 380000 kwijt aan health kosten. Daardoor heb ik nu nog maar 280000 over Reageren
BonkMeisterXXL Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Gewoon als je wasted of busted bent je laatste savegame laden, aangezien autosave automatisch aanstaat, hoef je dus nooit missies opnieuw te spelen, zelfs geen dates. Het enige dat je opnieuw zou moeten doen als je een savegame laadt zijn Flying Rats of Unique Stunt Jumps (alleen als je deze hebt gehaald NA je laatste missie of date). Reageren
Rob007 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Het is misschien wel veel, maar hierdoor zorg je er tenminste voor dat je niet zomaar sterft. Als je gearresteerd wordt verlies je je wapens.. dat is dan het vervelendste.. Bij het ziekenhuis doen ze dat niet (logisch want in Amerika mag je wapens hebben) maar hebben ze door de kosten erg hoog te maken alsnog een manier gevonden om ervoor te zorgen dat je het ziekenhuis liever mijdt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.