Jump to content

kosten van 'wasted'


Brambor

Recommended Posts

Als je dood gaat kost het geld, maar volgens mij wordt het steeds meer. Nu kost het me opeens $10.000 per keer. (ben er al een ton aan kwijt :eten: )

Maar wat is de logica erin? want ik weet zeker dat het eerste minder kostte. Wordt het per keer duurder, of ligt het aan de tijd, hoeveel geld je hebt, of hoe je dood gaat....Ik snap er niks van.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon als je wasted of busted bent je laatste savegame laden, aangezien autosave automatisch aanstaat, hoef je dus nooit missies opnieuw te spelen, zelfs geen dates. Het enige dat je opnieuw zou moeten doen als je een savegame laadt zijn Flying Rats of Unique Stunt Jumps (alleen als je deze hebt gehaald NA je laatste missie of date).

Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien wel veel, maar hierdoor zorg je er tenminste voor dat je niet zomaar sterft. Als je gearresteerd wordt verlies je je wapens.. dat is dan het vervelendste.. Bij het ziekenhuis doen ze dat niet (logisch want in Amerika mag je wapens hebben) maar hebben ze door de kosten erg hoog te maken alsnog een manier gevonden om ervoor te zorgen dat je het ziekenhuis liever mijdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...