Hit Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Ik maak even een lijstje met alle Nederlandse finds in GTA IV Gewoon omdat het cool is Ik denk omdat de NYC eerst van een Nederlander was dat ze all die kleine eastereggs erin hebben gestopt -Je hebt een locatie genaamd North Holland en East Holland -Er lopen Nederlanders(Heel soms) -Een Missie The Holland Play en een missie Holland nights -De straat Rotterdam Hill -Een gebouw genaamd Rotterdam Tower -Amsterdam Lane, een straat in Algonquin -Liberty City hete vroeger New Rotterdam -Op zo een led board komt ook "Dutch" voor, wat ook zichtbaar was in de trailer -Bas Rutten van de TV, komt uit Nederland -De history quiz op de GTA IV site heeft een grap over de oorsprong "http://i28.tinypic.com/2m68klh.png" En dat is het weet jij nog iets zeg het dan ff zet ik het erbij Bedankt: 2fast{0}/pilot/vercetti-pd/Iscariah Bewerkt: 12 mei 2008 door Hit Reageren
2fast{0} Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Die missie heette "The Holland Play" ! Maar ik snap je punt niet helemaal met dit topic ? Reageren
pilot Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Amsterdam Lane, een straat in Algonquin en Rotterdam Tower op Algonquin en eentje van de geschiedenis van Liberty City: Liberty City heette vroeger New Rotterdam. EDIT: Hierboven: Ik denk dat hij wilt dat mensen hier Nederlandse dingen gaan posten die ze hebben gezien of meegemaakt in Gta IV. Bewerkt: 11 mei 2008 door pilot Reageren
vercetti-pd Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Je hebt ook de missie Holland nights Reageren
Hit Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Bedankt, en idd ik wil een topic waar alle nederlandse dingen in staan die in GTA IV voorkomen Reageren
Jok3r Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 'Er lopen Nederlanders' vind ik een beetje lomp staan, want dat zie je niet in de game. Ze zeggen wel "Niet vechten!'", als zij in de buurt staan Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Er is toch ook een hoer die nederlands kan praten Reageren
dynastus Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Er is toch ook een hoer die nederlands kan praten Lol dat wil ik zien. Bewerkt: 11 mei 2008 door dynastus Reageren
ikt Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Ik maak even een lijstje met alle Nederlandse finds in GTA IVGewoon omdat het cool is Ik denk omdat de NYC eerst van een Nederlander was dat ze all die kleine eastereggs erin hebben gestopt -Je hebt een locatie genaamd North Holland en East Holland -Er lopen Nederlanders(Heel soms) -Een Missie The Holland Play en een missie Holland nights -De straat Rotterdam Hill -Een gebouw genaamd Rotterdam Tower -Amsterdam Lane, een straat in Algonquin -Liberty City hete vroeger New Rotterdam -Op zo een led board komt ook "Dutch" voor, wat ook zichtbaar was in de trailer En dat is het weet jij nog iets zeg het dan ff zet ik het erbij Bedankt: 2fast{0}/pilot/vercetti-pd Liberty City is gebaseerd op New York. New York was eerst door een Nederlander gestickt en Nieuw Amsterdam genaamd. Daarna ruilde hij het voor Suriname (ofzo) en werd Nieuw Amsterdam -> New York. Genoeg geschiedenis voor vandaag? Edit: Jullie vragen dan: Hoezo dan Rotterdam? Nou, volgens mij lijkt de naam erop en is het ook best wel niet-klein Bewerkt: 11 mei 2008 door ikt Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 New Rotterdam is gewoon een parodie op New Amsterdam net zoals de namen vd boroughs ook allemaal een parodie zijn van de echte. Reageren
Dieko Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Je moet ook bij een missie bernie beschermen tijdens het joggen. en dan komt er iemand die bernie wil slaan die nederlands is en zegt tegen bernie Homo en daarna tegen niko paardenlul of wat anders want ik kon het niet goed begrijpen Reageren
freestyla Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) @ dieko dat van paardenlul heb je gewoon slecht verstaan en homo is internationaal is latijns woord dus daarom nog geen nederlands Bewerkt: 12 mei 2008 door freestyla Reageren
Iscariah Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Bas Rutten is ook een Nederlander. Hij spreekt alleen wel Engels in het spel, maar het is ingesproken door Bas Rutten himself. Reageren
HA5H Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Lol, das toch logisch? Amerika, althans New York was vroeger van Nederland. De Nederlanders hebben het toen ingeruild voor Suriname (volgens mij hoor) maar er zijn nog steeds plaatsen en gebieden en wijken in New York (Vroeger New Amsterdam) die bijvoorbeeld New Harlem enz. heten Reageren
pim87 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 @ Iscariah Waar komt Bas Rutten voor dan in het spel ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.