Kai-ShockWave Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ontopic: Het empire state building heeft rood-wit-blauw als verlichting in het donker Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ontopic: Het empire state building heeft rood-wit-blauw als verlichting in het donker ... weleeens een amerikaanse vlag gezien...? Juist, rood, wit... en blauw! Zegt dus niets! Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Soms lijkt het echt of sommige peds Nederlands zijn is dit waar? In de Intro zag je ook een Nederlandse naam. Reageren
Hit Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Lol, das toch logisch? Amerika, althans New York was vroeger van Nederland. De Nederlanders hebben het toen ingeruild voor Suriname (volgens mij hoor) maar er zijn nog steeds plaatsen en gebieden en wijken in New York (Vroeger New Amsterdam) die bijvoorbeeld New Harlem enz. heten Ik denk niet dat toen het van de nederlanders was er al straten waren Reageren
Nissan Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Offtopic: plaats gewoon de dingen die je hebt megemaakt over nederland en geen verder gezeur. OT: Er was een vissersbootje toen ik naar Algonquin wou zwemmen. Ik klom op z'n boot omdat ik geen zin had verder te zwemmen. Dus ik schop hem 'letterlijk' van de boot af en zegt: tering lul. [/font] Reageren
Hackman Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Er zijn nederlandse voetgangers, dat zijn allemaal toeristen. De nederlandse namen van sommige plekken heeft er mee te maken dat New York eerst van Nederlands was. Ik ben zelf trouwens ook al aangesproken door een Nederlanders die zei: Leave me alleen! Klonk heel grappig en m'n kleine broertje wou het niet geloven. Reageren
Joriz Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ontopic: Het empire state building heeft rood-wit-blauw als verlichting in het donker ... weleeens een amerikaanse vlag gezien...? Juist, rood, wit... en blauw! Zegt dus niets! Dit is inderdaad toeval. Al wordt het gebouw wel verlicht (in het echt) door Philips lampen dus van een Nederlands bedrijf. Maar het zijn niet echt verwijzingen naar het huidige Nederland in het spel, maar eerder naar de New Yorkse geschiedenis waar Nederland een rol in heeft gespeeld. Reageren
Nissan Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Holland Rules!! Net toen ik in een taxi stapte zat er al een pasagier in. Die zij. KUT MIJN TAXI!! kei lache Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Holland Rules!! Net toen ik in een taxi stapte zat er al een pasagier in. Die zij. KUT MIJN TAXI!! kei lache lol zoiets ben ik nog niet tegengekomen Bewerkt: 12 mei 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
M__K Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 haha best lagge al die nederlandse dingen erin.. maar ff een vraagje zit dit erin omdat wij dit spel in nederland hebben gekocht? lijkt mij zelf niet.. dus stel dat dit niet de rede is.. waarom zou rockstar dan al deze nederlandse dingen erin hebben gedaan? en dan heb ik het bv over die nederlands sprekende mensen en niet over de straatnamen???? Reageren
Hackman Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Er zijn nederlandse voetgangers, dat zijn allemaal toeristen. De nederlandse namen van sommige plekken heeft er mee te maken dat New York eerst van Nederlands was. Ik ben zelf trouwens ook al aangesproken door een Nederlanders die zei: Leave me alleen! Klonk heel grappig en m'n kleine broertje wou het niet geloven. Naast Nederlanders zijn er ook nog Duitser en Serviërs etc. Allemaal toeristen! Bewerkt: 12 mei 2008 door hackman Reageren
dynastus Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 haha best lagge al die nederlandse dingen erin.. maar ff een vraagje zit dit erin omdat wij dit spel in nederland hebben gekocht? lijkt mij zelf niet.. dus stel dat dit niet de rede is.. waarom zou rockstar dan al deze nederlandse dingen erin hebben gedaan? en dan heb ik het bv over die nederlands sprekende mensen en niet over de straatnamen???? Dat is toch een keer iets anders anders dan alleen engelse namen en engels sprekende mensen en het is soms grappig als iemand nederlands in het spel begint te praten. Reageren
mrtuning Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 haha best lagge al die nederlandse dingen erin.. maar ff een vraagje zit dit erin omdat wij dit spel in nederland hebben gekocht? lijkt mij zelf niet.. dus stel dat dit niet de rede is.. waarom zou rockstar dan al deze nederlandse dingen erin hebben gedaan? en dan heb ik het bv over die nederlands sprekende mensen en niet over de straatnamen???? Dat is toch een keer iets anders anders dan alleen engelse namen en engels sprekende mensen en het is soms grappig als iemand nederlands in het spel begint te praten. lijkt me lachen idd Reageren
WWW.outer Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Ik ben het nog niet tegen gekomen dat mensen nederlands praten.. kan iemand er anders een filmpje van maken...... Bewerkt: 12 mei 2008 door WWW.outer Reageren
dynastus Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik ben het nog niet tegen gekomen dat mensen nederlands praten.. kan iemand er anders een filmpje van maken...... Gaat een beetje moeilijk als het haast nooit voorkomt dat iemand nederlands praat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.