Jump to content

Alle Nederlandse Dingen in GTA IV

Recommended Posts

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hit

3

• dynastus

3

• Iscariah

2

• Sjorszzz

2

Geplaatst:
Ontopic: Het empire state building heeft rood-wit-blauw als verlichting in het donker

... weleeens een amerikaanse vlag gezien...? Juist, rood, wit... en blauw! Zegt dus niets! :duh:

Geplaatst:

Soms lijkt het echt of sommige peds Nederlands zijn is dit waar?

In de Intro zag je ook een Nederlandse naam.

Geplaatst:
Lol, das toch logisch? ^_^

Amerika, althans New York was vroeger van Nederland.

De Nederlanders hebben het toen ingeruild voor Suriname (volgens mij hoor) maar er zijn nog steeds plaatsen en gebieden en wijken in New York (Vroeger New Amsterdam) die bijvoorbeeld New Harlem enz. heten ;)

Ik denk niet dat toen het van de nederlanders was er al straten waren

Geplaatst:

Offtopic: plaats gewoon de dingen die je hebt megemaakt over nederland en geen verder gezeur.

OT: Er was een vissersbootje toen ik naar Algonquin wou zwemmen. Ik klom op z'n boot omdat ik geen zin had verder te zwemmen. Dus ik schop hem 'letterlijk' van de boot af en zegt: tering lul. [/font]

Geplaatst:

Er zijn nederlandse voetgangers, dat zijn allemaal toeristen. De nederlandse namen van sommige plekken heeft er mee te maken dat New York eerst van Nederlands was. Ik ben zelf trouwens ook al aangesproken door een Nederlanders die zei: Leave me alleen! Klonk heel grappig en m'n kleine broertje wou het niet geloven.

Geplaatst:
Ontopic: Het empire state building heeft rood-wit-blauw als verlichting in het donker

... weleeens een amerikaanse vlag gezien...? Juist, rood, wit... en blauw! Zegt dus niets! :duh:

Dit is inderdaad toeval. Al wordt het gebouw wel verlicht (in het echt) door Philips lampen dus van een Nederlands bedrijf.

Maar het zijn niet echt verwijzingen naar het huidige Nederland in het spel, maar eerder naar de New Yorkse geschiedenis waar Nederland een rol in heeft gespeeld.

Geplaatst: (bewerkt)
Holland Rules!! Net toen ik in een taxi stapte zat er al een pasagier in. Die zij. KUT MIJN TAXI!! kei lache

lol zoiets ben ik nog niet tegengekomen :schater::bonk:

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Geplaatst:

haha best lagge al die nederlandse dingen erin.. maar ff een vraagje zit dit erin omdat wij dit spel in nederland hebben gekocht? lijkt mij zelf niet.. dus stel dat dit niet de rede is.. waarom zou rockstar dan al deze nederlandse dingen erin hebben gedaan? en dan heb ik het bv over die nederlands sprekende mensen en niet over de straatnamen????

Er zijn nederlandse voetgangers, dat zijn allemaal toeristen. De nederlandse namen van sommige plekken heeft er mee te maken dat New York eerst van Nederlands was. Ik ben zelf trouwens ook al aangesproken door een Nederlanders die zei: Leave me alleen! Klonk heel grappig en m'n kleine broertje wou het niet geloven.

Naast Nederlanders zijn er ook nog Duitser en Serviërs etc.

Allemaal toeristen!

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:
haha best lagge al die nederlandse dingen erin.. maar ff een vraagje zit dit erin omdat wij dit spel in nederland hebben gekocht? lijkt mij zelf niet.. dus stel dat dit niet de rede is.. waarom zou rockstar dan al deze nederlandse dingen erin hebben gedaan? en dan heb ik het bv over die nederlands sprekende mensen en niet over de straatnamen????

Dat is toch een keer iets anders anders dan alleen engelse namen en engels sprekende mensen en het is soms grappig als iemand nederlands in het spel begint te praten.

Geplaatst:

Dat is toch een keer iets anders anders dan alleen engelse namen en engels sprekende mensen en het is soms grappig als iemand nederlands in het spel begint te praten.

lijkt me lachen idd :D

Ik ben het nog niet tegen gekomen dat mensen nederlands praten.. :duh:

kan iemand er anders een filmpje van maken......

:cya:

Bewerkt: door WWW.outer
Geplaatst:
Ik ben het nog niet tegen gekomen dat mensen nederlands praten.. :duh:

kan iemand er anders een filmpje van maken......

:cya:

Gaat een beetje moeilijk als het haast nooit voorkomt dat iemand nederlands praat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...