Jump to content

Alle Nederlandse Dingen in GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik ben het nog niet tegen gekomen dat mensen nederlands praten.. :duh:

kan iemand er anders een filmpje van maken......

:cya:

Gaat een beetje moeilijk als het haast nooit voorkomt dat iemand nederlands praat.

Het is voor mij zien en dan pas geloven, maarja...

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hit

3

• dynastus

3

• Iscariah

2

• Sjorszzz

2

Geplaatst:

Ik hoor ook wel eens op een radiostation (ik weet niet welke) dat een vrouw dan zegt: And now music from holland.

En dan hoor ik verder geen nederlandstalige muziek hoor.

Het kan wel muziek zijn afkomstig uit nederland en dan engels gezongen.

Ik heb al wel duits gezongen muziek gehoord op de radio. :cya:

Geplaatst:
@ Iscariah

Waar komt Bas Rutten voor dan in

het spel ?

Ik zie nu je vraag pas... Bas zie je in "The Men's Room" op de TV in een van je safe houses. Hij is dat lollige agressieve ventje in die show. :7

Geplaatst:

op The Beat 102.7 hoor je ook zo'n kerl zeggen: Do you know what a dienblad is......Diiiiieeeennnblaaaaaadd! is lache om te horen.

Geplaatst:
Lol, das toch logisch? ^_^

Amerika, althans New York was vroeger van Nederland.

De Nederlanders hebben het toen ingeruild voor Suriname (volgens mij hoor) maar er zijn nog steeds plaatsen en gebieden en wijken in New York (Vroeger New Amsterdam) die bijvoorbeeld New Harlem enz. heten ;)

Ik denk niet dat toen het van de nederlanders was er al straten waren

ow juist wel!

Wall street is vernoemd naar de straat die langs de verdegingsmuur van de nederlanders tegen de indianen (en engelsen) liep.

Bridge street is vernoemd naar de straat waar vroeger een brug over de gracht liep etc.

Broadway komt officieel ook van 'Breede weg'

en vergeet niet de buurten in new york: Brooklyn (Breukellen), Harlem (Haarlem), Greenwich Village (Greenwijck, Noortwijck)), Flusshing (Vlissingen) en we hebben nog Coney island wat een verbasterring is van konijnen eiland (:S)

OnTopic: Ik vind juist die lichte nederlandse integratie in zon spel echt geweldig! maar ik ben nog geen nederlanders tegen gekomen :puh: op welke plek lopen veel toeristen (ben nog niet zo ver ;))

Geplaatst:
Ontopic: Het empire state building heeft rood-wit-blauw als verlichting in het donker

... weleeens een amerikaanse vlag gezien...? Juist, rood, wit... en blauw! Zegt dus niets! :duh:

Die kleuren kunnen daar mee te maken hebben. Een tijd geleden was het Empire State Building oranje gekleurd ivm de dood van Juliana. Ze gebruikten alleen geen Rood Wit Blauw omdat dat al gebruikt werd voor andere gelegenheden, maar omdat de toren in het spel Rotterdam Tower heet kun je het eigenlijk wel opvatten als Nederlande Vlag.

EMPIRE STATE BUILDING

Sinds gisteren, Koninginnedag, baadt het Empire State Building in oranje licht, als eerbetoon aan de onlangs overleden prinses Juliana. Rood-wit-blauw had ook gekund, maar die kleuren worden al gebruikt voor Armed Forces Day, Labor Day, de verjaardag van Lincoln, de Dag van de Onafhankelijkheid en Veteranendag. Het Tower Lighting Schedule van New Yorks hoogste toren voor de komende weken:

30 april tot 2 mei: oranje, oranje, wit (Nederland Koninginnedag)

3-6 mei: wit (vaste kleur)

7-11 mei: blauw (Police Memorial Day)

12 mei: blauw, blauw, wit (aandacht voor spierdystrofie)

13-17 mei: rood, wit, blauw (Armed Forces Day)

18 mei: oranje, oranje, blauw (NYC 2012)

19 mei: wit (vaste kleur)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...