Jump to content

Extra personages nodig voor 100%?


Gino99

Recommended Posts

Nee het maakt niet uit. in de stategie guide staat dat het niet uitmaakt. Het enige verschil is dat je hem eens later als random character tegen kan komen maar die telt niet mee voor de 100%

Link to comment
Delen op andere websites

Hey.Ik vroeg me af of je dat soort personages moet laten leven voor de 100%.Want die Ivan heb ik al vermoord,dusja.. :(

Alvast bedankt Gino :)

Zoals hierboven al staat verteld, het maakt niet uit of je hem vermoord of laat leven.

Als je hem vermoord is 'ie gewoon morsdood, maar als je hem laat leven dan kom je hem later als Random Character met een missie tegen.

Maar mensen die later als Random Characters terugkomen hoef je niet voor de 100% te laten leven.

Bewerkt: door -Haakon-
Link to comment
Delen op andere websites

Een aantal Random Characters zijn wél nodig voor de 100%:

  • Brian
    Badman
    Mel
    Ileyna Faustin
    Hossan
    Sara
    Pathos
    Marnie
    Eddie Low
    Gracie

Zoals je ziet, zitten de keuzes daar niet bij.

Deze personages kom je toch gewoon terwijl je de storyline speelt tegen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, in de strategy Guide staat dat je in de missie Photo Shoot van Playboy X je Jeff kan doodmaken of kan laten leven. Maar je moet daar een zekere Marlon killen en niet Jeff. Dat snap ik niet.

Even Offtopic: Heb jij de Stragety Guide van BradyGames?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, in de strategy Guide staat dat je in de missie Photo Shoot van Playboy X je Jeff kan doodmaken of kan laten leven. Maar je moet daar een zekere Marlon killen en niet Jeff. Dat snap ik niet.

Even Offtopic: Heb jij de Stragety Guide van BradyGames?

Ja. Jij ook dan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb perongeluk Clarence dood geschoten, kan ik nu de achviement No More Stranger (Ontmoet alle random characters.) nog halen?

Nieuw spel starten en ze dan niet dood schieten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hej,

op mijn plan zag ik 2 groene ventjes "random characters". Ik ben direct naar 1ervan geweest en heb zijn missie gedaan. Daarna heb ik een gewone storyline missie gespeeld. Na deze missie was de tweede groene random character verdwenen.

Kan deze later weer opduiken? of kan ik deze persoon nu niet meer ontmoeten?

m.a.w: moet je de random characters onmiddelijk doen? anders verdwijnen ze? of kan je ze sowieso nog doen later in het spel? vb als de storyline is uitgespeeld? want mijn gedacht was dat je na de storyline nog gewoon de most wanteds en duiven en stuntjumps enzo kon doen voor de 100 procent. of kan dat dan niet meer???

Grtz Lote8930

Link to comment
Delen op andere websites

Hej,

op mijn plan zag ik 2 groene ventjes "random characters". Ik ben direct naar 1ervan geweest en heb zijn missie gedaan. Daarna heb ik een gewone storyline missie gespeeld. Na deze missie was de tweede groene random character verdwenen.

Kan deze later weer opduiken? of kan ik deze persoon nu niet meer ontmoeten?

m.a.w: moet je de random characters onmiddelijk doen? anders verdwijnen ze? of kan je ze sowieso nog doen later in het spel? vb als de storyline is uitgespeeld? want mijn gedacht was dat je na de storyline nog gewoon de most wanteds en duiven en stuntjumps enzo kon doen voor de 100 procent. of kan dat dan niet meer???

Grtz Lote8930

Random Characters moet je niet onmiddellijk voltooien als je ze ziet. Je kan ze dus ook later voltooien. De RC's staan er natuurlijk niet 24 uur op 24. Soms staan ze er, soms niet. Ze staan wel altijd op dezelfde plek.

En voor je andere vraag: je kan gewoon nog de Flying Rats (duiven), Stunt Jumps, Most Wanted, ... doen ná de storyline hoor. ;)

Hier heb je ook nog een kaartje met alle RC's. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

de exstra personages zijn

Brian daar moet je 3 missies voor doen

Badman daar moet je 1 missie voor doen

Mel daar moet je 1 missie voor doen

Ilyena Faustin daar moet je 1 missie voor doen

Hossan daar moet je 1 missie voor doen

Sara daar moet je 2 missies voor doen

Pathos daar moet je 2 missies voor doen

Jeff daar moet je 3 missies voor doen

Cherise daar moet je 1 missie voor doen

Marnie daar moet je 2 missies voor doen

Eddie Low daar moet je 2 missies voor doen

Ivan daar moet je 1 missie voor doen

Clarence daar moet je 1 missie voor doen

dit zijn alle random personages!!

een tip laat de Rood gemarkeerde personen leven

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...