d0nzeki Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Kan Iemand Mij helpen met modden. kunnen jullie mods sturen en uitleggen wat je moet doen en wat je moet vervangen Alvast Bedankt Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Voor welk spel wil je modden? Voor GTA neem ik aan. Nou boeit het in principe niet wélke GTA je wilt verranderen. Mods kun je op de onderstaande sites vinden. Meestal staan er Read Me's bij, om het installeren allemaal wat te vereenvoudigen. Ik heb hieronder de meest gebruikte sites voor je neergezet: Gtagaming.com Gtainside.com Gtagarage.com Thegtaplace.com De IMG-Tool waarmee je wapens, skins, en auto's installeerd, kun je hier downloaden. Uitleg over deze tool vind je op deze pagina. Succes Bewerkt: 11 mei 2008 door Pennywise The Clown Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik download ook erg veel leuke mods op gtaplanet.de. Maar de meeste zijn in het duits. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.