Jump to content

Klein vraagje


Disturbed

Recommended Posts

Stel dat een vriend, bijvoorbeeld Little Jacob, op 75 % zit van je vriendschap. Kan dat percentage omlaag gaan, als je een tijdje niet afspreekt ofzo? of blijft het op hetzelfde niveau?

Alvast bedankt:)

Link to comment
Delen op andere websites

Stel dat een vriend, bijvoorbeeld Little Jacob, op 75 % zit van je vriendschap. Kan dat percentage omlaag gaan, als je een tijdje niet afspreekt ofzo? of blijft het op hetzelfde niveau?

Alvast bedankt:)

Het gaat volgens mij wel om laag ja. Als je wat langer niet belt vragen ze ook of je dood was, oid :7 Kwestie van relaties onderhouden, maar van mij hoeft het eigenlijk niet. Die relaties zijn wel goed voor bepaalde functies (Roman -> taxi, Little jacob --> Jobs/wapens, Brucie --> Races, enz.), maar verder... Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Stel dat een vriend, bijvoorbeeld Little Jacob, op 75 % zit van je vriendschap. Kan dat percentage omlaag gaan, als je een tijdje niet afspreekt ofzo? of blijft het op hetzelfde niveau?

Alvast bedankt:)

Het gaat volgens mij wel om laag ja. Als je wat langer niet belt vragen ze ook of je dood was, oid :7 Kwestie van relaties onderhouden, maar van mij hoeft het eigenlijk niet. Die relaties zijn wel goed voor bepaalde functies (Roman -> taxi, Little jacob --> Jobs/wapens, Brucie --> Races, enz.), maar verder...

Je moet ook goede relaties hebben voor 100% te halen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wel handig is, is dat het percentage waarbij je de extra's krijgt veel hoger ligt dan het percentage waarbij je dat weer wordt ontnomen. Bijvoorbeeld: Roman. Je krijgt daarbij het extra als je op 60% zit. Daarna blijf je dat houden, tot je percentage op 15% zit. Met andere woorden, je kunt dan rustig aan doen, zolang de relatie maar boven de 15% zit. Dat is natuurlijk veel makkelijker dan op de 60% houden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft ze niet constant te bellen.

Ik doe het toch niet en heb gisteren uren rondgereden.

Ik laat ze me zelf bellen en dan ga ik in op hun voorstel.

Ik heb ook al gemerkt als je van tijd uw GSM niet opneemt dat je gewoon op 100% blijft staan.

De messages laat ik zelf links liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...