Interstate Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Als ik een Residential Area bouw worden er huizen op gebouwd, maar ze blijven op een Modderige Grond staan. Er groeit geen gras. Maar bij de Big City Tutorial zijn de huizen enzo wel omgeven door Gras. Hoe doe ik dit? Reageren
Nickonly Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Meestal als het gebouw gemaakt wordt komt dat uit de grond met stijgers er omheen. Als het gebouw z'n voledige hoogte dan bereikt heeft, schieten de stijgers weer de grond in, maar dan is er nog wel vieze modderige grond. Ongeveer 1 seconde later zou dat meteen moeten veranderen in normal mooi gras. Ik vind het erg raar dat dat bij jou niet gebeurt, want dit zou gewoon moeten komen. Laat eens een een screen zien van hoe het er dan uit ziet, want ik kan me niet voorstellen dat die grond modderig blijft. Reageren
Interstate Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Meestal als het gebouw gemaakt wordt komt dat uit de grond met stijgers er omheen. Als het gebouw z'n voledige hoogte dan bereikt heeft, schieten de stijgers weer de grond in, maar dan is er nog wel vieze modderige grond. Ongeveer 1 seconde later zou dat meteen moeten veranderen in normal mooi gras. Ik vind het erg raar dat dat bij jou niet gebeurt, want dit zou gewoon moeten komen. Laat eens een een screen zien van hoe het er dan uit ziet, want ik kan me niet voorstellen dat die grond modderig blijft. Hoe maak ik een screen? :$ Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Dat ligt aan je Controls . Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Een screen kun je maken met onze groot vriend 'printscreen'. Die zou ergens boven je 'home' toets moeten zitten. Vervolgens kies je de optie 'plak' in een editor naar keuze, bijvoorbeeld paint en sla je deze op. Vervolgens upload je hem naar imageshack, plaats je hier de link die je daar krijgt en voila, je hebt een screen met ons gedeeld Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Interstate Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Op Habbo NL Werd ook uitgelegt dat je moet werken met Prnt Screen. Alleen ik krijgt de Screen maar niet in Paint :O Reageren
gta_rulez Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Je drukt in het spel op Print Screen. Dan sluit je het spel af (of switch je met alt-tab) en dan open je paint. Druk nu op crtl en v of ga naar bewerken -> plakken. Nu zou de screen te zien moeten zijn. Nu kun je hem opslaan als JPG en uploaden naar Imageshack of via de upload functie van gtaforum. Reageren
Interstate Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik ga het straks even proberen Ik zet 'm asap online Reageren
mistery Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Ik ga het straks even proberen Ik zet 'm asap online het helpt niet het is fout in het spel ik heb het ook,ik heb het ook met mijn vriend zijn cd geprobeerd lukte ook niet dus: of je hebt de verkeerde benodgidheden (denk dat ik da heb of het is fout in spel ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.