Forumrunner Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Omdat het EK eraan komt heb ik een sig gemaakt: http://img136.imageshack.us/img136/3962/nlsighrl8.gif de code als je het leuk vind hem te bewerken. comments and rates please 0 Reageren
Think Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik vind het een mooie sig (kleuren en achtergrond effecten), maar het lettertype vind ik niet zo mooi. Mooie border. Ja, heel mooi, behalve het lettertype. 0 Reageren
Kloep Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Inderdaad is de font niet echt heel mooi. Ook nog met een spelfout?? Is het Forumrunner of Forumruner?? Maar goed, de achtergrond is erg mooi gedaan. Alleen Sonic (zo heet hij toch?) pas niet echt bij het EK. Misschien had je daar beter een voetballer neer kunnen zetten, of Marco van Basten. De hele sig ziet er wel goed uit, een 7/10 waard. 0 Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Leuk gedaan..... maar ik vind het voor mij iets te fel om naar te kijken.... ik geef een 7/10. Voor de rest leuk gedaan 0 Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik kan het EK er niet echt vanaf zien. En als iemand hem wil bewerken zal hij/zij het photoshop bestand (.psd) moeten hebben. Want met een gifje kan je de tekst niet meer weg halen. De sig is verder wel mooi gedaan. Kleurrijk, maar dat stemt wel vrolijk. Alleen de tekst zou ik kleiner doen, en minder opvallend. Je zoubijvoorbeeld het gras wat hoger kunnen maken, en daarin je naam zetten. En dan nog wat effecten en een voetbal toevoegen. Maar dat zou ik doen Een 6,5. 0 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Oops..... hahahahahah. men eige naam verkeerd gespeld..!! Ik ga bezig met nog 1. miss van de Olimpyse spelen (weet niet of het goed geschreven is). 0 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Lettertype: 6,66666666666667 Plaatsing: 6 Face: 6 Kleur: 8 Render: 5 Plaatsing: 7 Mooiheid: 3 Ingeblend: 5 Border: 10 Stijl: 10 Dikte: 10 Kleur: 7,5 Stijl: 7 Verdeling: 8 Achtergrond: 7 Effecten: 5 Overige: 6 Bonuspunten: 5 Commentaar: Een matige sig, de kleuren passen vrij goed bij de render, die trouwens zware bad quality is. De tekst vind ik vrij aardig gelukt, al is hij een beetje erg pixelig en als je het mij vraagt te groot is. Een goede border en je achtergrond is ook vrij goed gelukt, maar een beetje druk. Verder heb je wel weinig effecten over de render en op de achtergrond gedaan. Verder prima sig Tips: Maak de tekst wat minder pixelig en wat minder groot, zoek voortaan wat renders uit die er beter uit zien, ook je achtergrond moet minder chaotisch, ook wat leuke effecten zoals wat photo filters en gradient maps zouden niet misdoen. TOTAAL: 6,520833 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures Bewerkt: 14 mei 2008 door Gta Ripper 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.