Scarface92 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Beste leden! Ik heb zojuist A Long Way to Fall gedaan van Ray. Hij is gehaald en ik heb een beloning van geld gehad. Alleen stond er op WikiGTA dat je ook nog een savehouse kreeg in Alderney.. Dat heb ik dus (nog) niet gekregen, wanneer zou dat moeten gebeuren Alvast bedankt! Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Je zou geduld moeten hebben, waarschijnlijk krijg je binnenkort wel een sms'je, telefoontje of e-mail. Hou dit dus goed in de gaten. Ik ben nog niet zover, dus het zou ook wel kunnen dat je na de volgende missie het savehouse krijgt. Misschien moet je ook eens kijken op de map, of het icoontje er al staat, want dit is idd vreemd. Veel succes! Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Je wordt gebeld. Komt vanzelf. Reageren
niko belic Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 kijk ik ben iets verder maar ik kreeg het save huis na de missie smackdown dus nog ff verder spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.