Mikey cool6 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) hee, ik heb ontdekt dat je, hoe meer geld je hebt, hoe duurder het ziekehuis is...dus dat gaat denk ik in procenten...maar weet iemand hoeveel procent het is? zelf DENK ik iets van 10% ofzoiets want ik kreeg 250.000 dollar van die missie waarbij je de Bank of Liberty overvalt[/font], maar toen was de prijs opeens een stuk duurder! Bewerkt: 15 mei 2008 door Mikey cool6 Reageren
Think Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Dat was in vorige VC en SA ook al zo denk ik. Als je de ambulance belt, is eht volgens de de opgelopen schade. Best duur, maar gewoon die "verpleger" die je heeft genezen doodschieten, en je ziet al je geld terug. Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hij bedoeld dat als je dood gaat en dan in het ziekenhuis terecht komt dat je dan geld moet betalen. Het klopt dat het 10% is van hoeveel je hebt. Dus als je 10.000,- hebt dan gaat er 1,000,- ervan af. Best duur. Reageren
Pietje II Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Huh? Ik dacht dat ze in Amerika een degressief stelsel hanteerden Reageren
Hit Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 hee,ik heb ontdekt dat je, hoe meer geld je hebt, hoe duurder het ziekehuis is...dus dat gaat denk ik in procenten...maar weet iemand hoeveel procent het is? zelf DENK ik iets van 10% ofzoiets want ik kreeg 250.000 dollar van die missie waarbij je de Bank of Liberty overvalt, maar toen was de prijs opeens een stuk duurder! Wat maakt het uit je kan toch niks met geld behalve wapens kopen Reageren
Rob007 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Huh? Ik dacht dat ze in Amerika een degressief stelsel hanteerden Dus hoe meer complicaties je hebt (en dus meer geopereerd moet worden) hoe minder je betaald?! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hij bedoeld dat als je dood gaat en dan in het ziekenhuis terecht komt dat je dan geld moet betalen. Het klopt dat het 10% is van hoeveel je hebt. Dus als je 10.000,- hebt dan gaat er 1,000,- ervan af. Best duur. Dat is het lot van het inkomensgerelateerde ziektekostenstelsel. Overigens komt Niko nog goed weg, als illegale. Reageren
M__K Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 hee,ik heb ontdekt dat je, hoe meer geld je hebt, hoe duurder het ziekehuis is...dus dat gaat denk ik in procenten...maar weet iemand hoeveel procent het is? zelf DENK ik iets van 10% ofzoiets want ik kreeg 250.000 dollar van die missie waarbij je de Bank of Liberty overvalt, maar toen was de prijs opeens een stuk duurder! Wat maakt het uit je kan toch niks met geld behalve wapens kopen jaa okee das waar.. maar het is toch wel leuk om veel geld te hebben:D Reageren
oostzaan Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) hee,ik heb ontdekt dat je, hoe meer geld je hebt, hoe duurder het ziekehuis is...dus dat gaat denk ik in procenten...maar weet iemand hoeveel procent het is? zelf DENK ik iets van 10% ofzoiets want ik kreeg 250.000 dollar van die missie waarbij je de Bank of Liberty overvalt, maar toen was de prijs opeens een stuk duurder! Maak er een spoilertje van want sommige mensen willen het mischien niet weten dat je dat geld ervan krijgt.[/font] Bewerkt: 12 mei 2008 door oostzaan Reageren
dynastus Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 hee,ik heb ontdekt dat je, hoe meer geld je hebt, hoe duurder het ziekehuis is...dus dat gaat denk ik in procenten...maar weet iemand hoeveel procent het is? zelf DENK ik iets van 10% ofzoiets want ik kreeg 250.000 dollar van die missie waarbij je de Bank of Liberty overvalt, maar toen was de prijs opeens een stuk duurder! Maak er een spoilertje van want sommige mensen willen het mischien niet weten dat je dat geld ervan krijgt.[/font] Als je geen spoilers wil moet je niet op een gtaforum komen. Reageren
Pietje II Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Huh? Ik dacht dat ze in Amerika een degressief stelsel hanteerden Dus hoe meer complicaties je hebt (en dus meer geopereerd moet worden) hoe minder je betaald?! Nee, ik heb het over Niko's inkomen, niet over zijn letsels, lul Bewerkt: 12 mei 2008 door Pietje II Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.