corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Ik zoek al heel lang een Rhino Tank, kan hem alleen nergens vinden. Please Help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Ze staan in area 69. (no fly zone) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Hoe kom je in die area dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Er zitten poorten, net zoals bij het vliegveld. Bij mij gingen die wel eens open. Als dat niet gaat, kan je met een helikopter of jetpack er in landen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Maar het is toch een now fly zone. dus met die jetpack heb ik het ook geprobeerd. maar toen ik een metertje boven de grond was kreeg ik 5 sterren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Maar het is toch een now fly zone. dus met die jetpack heb ik het ook geprobeerd. maar toen ik een metertje boven de grond was kreeg ik 5 sterren. ja dat klopt, had jij verwacht dat je er ongezien met een tank vandoor kon gaan? Je moet ook meteen naar je vliegveldje rijden en de tank in je garage zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Maar dan heb ik inmiddels al 3 raketten op mijn hoofd, dus het is gewoon een kwestie van snelheid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Maar dan heb ik inmiddels al 3 raketten op mijn hoofd, dus het is gewoon een kwestie van snelheid. ja. Er staan ook van die raketgevallen in de hoeken.dekan je opblazen met granaten ofzo. Dat geeft je meer kans om levend weg te komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Is het ook zo dat als je hem hebt opgeblazen dat ie de keer erna weer heel is. of... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 je kan heel makkelijk met het jetpack binnen komen. Je moet laag over de omheining vliegen en direct landen. En dan het jetpack achter laten en naar de Rhino toe lopen. Er komt dan 1 raket op je af, maar als je laag genoeg vliegt mist de raket je. hmm dat weet ik niet, maar daar hoef je eigenlijk helemaal niet op te letten als je de basis ingaat op mijn manier wat ik hier boven beschreven heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Ik ben inmiddels binnen geweest. maar daar heb ik wel een patriot en een zo'n vrachtwagen gevonden. maar geen tank. volgende keer beter. Oja. wel 2 straaljagers en een heli Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Je kaan ook in rhino bij the johnson huis krijgen maar daarvoor moet je het wel 100 procent uitspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Dat duurt dus nog wel ff. voorlopig moet ikhem dus maar stelen. Maar ik heb hem niet gevonden. staat ie ergens apart of bij de patriot en die vrachtwagen. Die staan daar op de opstijgbaan van de straaljagers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 hij staat in de hangar/garages en een er tussen in volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 (bewerkt) IK HEB HEM. JIPPIE JA JEE, hij staat bij de eerste hangar vanaf je vliegveld Bij vice city reed ie wel lekkerder en kon je beter schieten Bewerkt: 19 februari 2005 door corvie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.