Friend of Zweed Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 IK heb er ook zoon 5 , in mijn vliegveldje... is best makkelijk, ik doe het meestal op een moter of bmx om de rooie vision te halen en de jetpack om die tenk of die mini legerwagentjes te halen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Je kunt hem krijgen door 6 sterren te krijgen, dan er een jatten, vervolgens in je garage zetten en dan je laten dood schieten. je kunt naar het legerbasis in de woestijn gaan in LF daar staan in z,n hele grote garages een paar tanks maar je krijgt wel 5 sterren ik weet niet meer plaatsen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Hoe kan je er 5 neerzetten. daar in die grote hangar??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Ja daar en ook in je garage bij je vliegveld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 de tank staat inderdaat bij de no fly zone maar als je alleen de hydra hebt gezien en die heli de jeep en de truck er staan 3 garage`s daar staan er 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Het kan ook zijn dat er geen hydra is want eers moet je de vliegveld missies doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Ik heb het inmiddels al gedaan en heb een tank weten te bemachtigen. Het ging alleen wel lastig. 2 x stond ik op het punt van instappen. wordt ik dood geknald. maar de laatste keer is het gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 dit is wel offtopic. maar je kan als je je tank hebt. en de handrem gebruikt stuur je veel gevoeliger.heb dit hier bij gezet want het ging over tanks. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
korfmans Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Je hoeft trouwens niet binnen te vliegen, aan de zuidoostkant is een stukje hek wat je kapot kan slaan/schieten. Dan worden er geen raketten op je af geschoten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 in LF staan ze daar ook heb ze nog nooit gezien daar wel een boot met een kanon er op die petroit en die leger truck maar geen tank daar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Das denk ik het vliegtuig schip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.