Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik heb even wat gemaakt over IV; Ik weet het, het gaat wel te snel... Rate's en Comment's? PS: Let dus niet op de snelheid Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Gast, waarom spam jij hier het hele forum vol met je signature's? Beter maak je gewoon 1 eigen topic, voor die lelijke, allemaal dezelfde, signature's. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Gast, waarom spam jij hier het hele forum vol met je signature's? Beter maak je gewoon 1 eigen topic, voor die lelijke, allemaal dezelfde, signature's.Twee topics per dag is toegestaan in de showroom, zoals in de Showroom regels staat.Moderatorgedrag is echter niet toegestaan, en offtopic posten ook niet. Bovendien is het prima dat je een signature lelijk vindt, zolang je er maar een onderbouwende mening bij achterlaat. Ook dat staat in de Showroom regels. Gelieve hier voortaan op te letten. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik vind het alleen een beetje onzin. Hij opent hier ook daadwerkelijk elke dag 2 topics voor een sig die elke keer hetzelfde eruitzien en waarop steeds dezelfde effecten zitten. Reageren
Hackman Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik vind dat er een paar lamme frames in zitten. Bij het IV logo zit er (bij mij) een zwarte streep en jou naam die knippert. Inderdaad ook de snelheid, ik denk dat je je beter bezig kunt houden met sigs die niet bewegen alleen dat is mijn mening. Ik geef de sig een 4 omdat ik denk dat jij wel beter kan alleen je hebt er ook niet zoveel tijd in gestoken aangezien je alleen de tekst zelf hebt gemaakt. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Gast, waarom spam jij hier het hele forum vol met je signature's? Beter maak je gewoon 1 eigen topic, voor die lelijke, allemaal dezelfde, signature's. Mee eens Reageren
RonaldVC Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Gast, waarom spam jij hier het hele forum vol met je signature's? Beter maak je gewoon 1 eigen topic, voor die lelijke, allemaal dezelfde, signature's. Mee eens Ontopic blijven jongens. De regels van de Showroom zijn duidelijk, en niemand overtreedt ze. Verdere reacties hierover niet meer in dit topic, maar via pb. Reageren
Wijst Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik snap niet waarom jullie Tijmen zo in de zeik zitten te nemen. Waar maak je je druk om als iemand eens 2 topics maakt echt aanstellerig verslaaft forum gedrag noem ik dat. Ik vind het een mooie sig alleen gaat het een beetje te snel allemaal 8/10 !! Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 nja hier is mijn comment dan maar: Gewoon plaatjes van google ofzo gehaald, in een bestandje geplakt , tekst erop en dan een gifje van gemaakt. Is heel simpel en zonder effecten is het heel lelijk en ook hetzelfde als al je andere troep. lelijke tekst 2/10 Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Het ziet er opzich niet zo verkeerd uit, maar toch is het gewoon niet zo mooi. Er mist bijvoorbeeld een border en dat is jammer, een border zou eigenlijk zo'n beetje op elke signature moeten zitten omdat door een border de stock vaker beter uit komt. Bovendien heb je eigenlijk niks met de plaatjes gedaan in deze animatie, behalve ze verplaatst zodat ze een beetje goed staan. Zorg er altijd voor dat het niet te snel gaat en dat alles duidelijk is met dit soort dingen. De tekst met het IV logo is opzich niet zo verkeerd, alleen het is zo gruwelijk fantasieloos met een simpele font en een zwarte achtergrond. Iedereen heeft toch wel een beetje een creatieve knobbel, gebruik die van jou eens en veras ons met iets wat écht van jezelf is, en niet zomaar wat plaatjes bij elkaar en wat tekst er tussen door. Reageren
Arthis Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 nja hier is mijn comment dan maar: Gewoon plaatjes van google ofzo gehaald, in een bestandje geplakt , tekst erop en dan een gifje van gemaakt. Is heel simpel en zonder effecten is het heel lelijk en ook hetzelfde als al je andere troep. lelijke tekst2/10 Wat heeft Unmountable Tijmen hier nou aan? Jij zegt dat je hem lelijk vind, maar geef hem dan ook tips en zeg wat hij beter kan doen, dat staat ook in de regels, en die ken je! Unmountable Tijmen, het is vrij simpel, Ik denk dat je beter de beelden wat langer had kunnen doen. misschien zou je een border kunnen toevoegen en er wat effecten in kunnen stoppen, zodat het het leuk is om naar te kijken en steeds weer nieuwe effecten ontdekt Op zich best een goede animatie al kan hij nog wel verbeterd worden Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Oké, Bedankt allemaal. Voor het commentaar ook.... Ik ga het veranderen . Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Heay Tijmen luister gewoon niet wat ChristiaanGTA zegt,hij kan zelfs geen betere sigs maken als jou. Ik kan daar echt niet tegen hé als je alleenmaar Tijmen kan afzeiken ga dat ergens anders doen dan. Tijmen ik vind jou sig werkelijk mooi alleen wat te snel maar dat is het enigste minpunt,de rest is wel mooi dus jij krijgt van mij een dikke 7,5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.