STIJNDK Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 hallo, ik heb de 100% savegame van Jow Tommy Verceti gedownload. als ik in het readmy bestand kijk staat er dat ik hem in de map Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files moet plaatsen, nou kan ik die map niet vinden. ik gebruik overigens vista. Stijn Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Als het goed is staat het in de map: Mijn Documenten. Bewerkt: 12 mei 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Bij Vista heet die map iets korter: Documenten > GTA San Andreas User Files. Dus zonder 'Mijn'. Reageren
Donwell Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Als de map 'GTA San Andreas User Files' er nog niet staat, dan kun je het mapje zelf gaan aanmaken natuurlijk, maar als je even wat configureert of een spel opslaat in het spel komt het mapje er ook automatisch te staan. Reageren
STIJNDK Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Als de map 'GTA San Andreas User Files' er nog niet staat, dan kun je het mapje zelf gaan aanmaken natuurlijk, maar als je even wat configureert of een spel opslaat in het spel komt het mapje er ook automatisch te staan. dit lukt niet er verschijnt geen mapje en als ik hem zelf aanmaak lut het ook niej:( graag meer instructies.. STIJN Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Het kan zijn dat je savegames in dezelfde map staan als het spel: Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > GTA San Andreas User Files. En anders gewoon even de zoekfunctie van Windows gebruiken . Reageren
STIJNDK Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Het kan zijn dat je savegames in dezelfde map staan als het spel:Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > GTA San Andreas User Files. En anders gewoon even de zoekfunctie van Windows gebruiken . Alles geprobeert, zonder resultaal, het gekke is dat ik wel gewoon games kan opslaan.. Stijn Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Vul het volgende in bij je zoekopdracht van Windows: GTASAsf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.