Jump to content

XBOX STAND

Recommended Posts

Geplaatst:

iK HEB EEN VRAAG :wAT IS HET BEST VOOR DE XBOX 360 HORIZONTALE STAND OF DE VERTICALE STAND? :?

Geplaatst:
iK HEB EEN VRAAG :wAT IS HET BEST VOOR DE XBOX 360 HORIZONTALE STAND OF DE VERTICALE STAND? :?

De PS3 kun je beter verticaal neerzetten, maar de XBOX360 geeft tussen deze twee standen geen verschil. Bij de PS3 werkt de koeling namenlijk beter indien je deze verticaal zet.

Maar het gaat dus simpelweg om hoe je ruimte in elkaar zit, en hoe het voor jou het makkelijkst is.

Geplaatst:

Ik heb gelezen & gezien dat je je Xbox 360 beter horizontaal neerzet.. :Y

Geplaatst:

Als je X360 verticaal staat is de kans veel groter dat je er krassen op krijgt en de X360 raakt veel sneller oververhit dan horizontaal.

Geplaatst:
Ik heb gelezen & gezien dat je je Xbox 360 beter horizontaal neerzet.. :Y
Als je X360 verticaal staat is de kans veel groter dat je er krassen op krijgt en de X360 raakt veel sneller oververhit dan horizontaal.

Jep horizontaal is de veiligste manier

Geplaatst:

Nog een bevestiging: Xbox 360 Horizontaal is het best

De DVD Drive is dan stabieler, de kans dat er een CD valt is kleiner én onderin de Xbox 360 (Als je hem verticaal houdt, kun je zien dat onderin ook wat luchtgaten zitten) zitten luchtgaten wat betekent dat er meer lucht vrij kan komen als je het horizontaal houdt ;)

Dusja, je weet het nu :)

Geplaatst:
Nog een bevestiging: Xbox 360 Horizontaal is het best

De DVD Drive is dan stabieler, de kans dat er een CD valt is kleiner én onderin de Xbox 360 (Als je hem verticaal houdt, kun je zien dat onderin ook wat luchtgaten zitten) zitten luchtgaten wat betekent dat er meer lucht vrij kan komen als je het horizontaal houdt ;)

Dusja, je weet het nu :)

godverdomme ik heb hem vert staan en heb geen plaats meer (te veel consoles :puh:)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...