Jump to content

Blood Brothers


Tokky

Recommended Posts

Als je Derrick vermoordt, dan kan je Francis bellen om je wanted level te laten verdwijnen,

en als je Francis killt zal je van Derrick een paar zijmissies krijgen, niet zoveel aan..

Als je zonder cheats speelt is het dus handig om Derrick te vermoorden. :D

Bewerkt: door ownaqe
Link to comment
Delen op andere websites

Als je zonder cheats speelt is derrick doden beter en francis laten leven wel handig voor het laten verwijnen van je wanted level, wil je jusit extra missies dan moet je francis vermoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gelezen dat als je francis laat leven deze maar 1x je wanted lvl verwijdert.

Nou dat is niet waar hoor, ik heb het al verschillende keren gedaan. ;)

Hij kan natuurlijk je Wanted Level niet verwijderen als ie slaapt, wat wel spijtig is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Als je zonder cheats speelt is derrick doden beter en francis laten leven wel handig voor het laten verwijnen van je wanted level, wil je jusit extra missies dan moet je francis vermoorden.

Hoeveel extra's missies krijg je dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb voor Derrick gekozen en heb er geen spijt van. Kies gewoon degene wie je het meeste haat. Er is namelijk nog iemand die je wanted level kan doen verdwijnen. Je kan ze daten op lovemeet.net, ze noemt Lawchick. Ik dacht dat ze wel maar maximum 3 sterren kon laten verdwijnen en soms kan het ook mislukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Francis kan maar 1 wanted level verwijderen, en alleen als die op politiekantoor is.

Nee, dat klopt niet. Francis kan een wantel level van 3 sterren laten verdwijnen, maar inderdaad alleen wanneer hij op kantoor is. Dit geldt echter alleen als je nog met de verhaallijn bezig bent. Wanneer je de verhaallijn voltooid hebt, verdwijnt Francis uit je contactenlijst en kun je hem dus niet meer bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wist niet eens dat hij gepakt werd na verhaallijn ik heb juist gekosen om francis te vermorden want van derrick krijg je meet geld een als Gerald word gepakt krijg je van hem nog missies van rond $10000 dan kies ik voor geld veel beter maar dat komt omdat ik cheats gebruik bye :cya::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Francis vermoord en vind dat de beste keuze. Ik mocht hem niet, Derrick meer en heb nu wel extra missies gekregen, die zeker de moeite waard zijn. En wat heb je eraan als die gast toch niet altijd te bereiken is voor het laten verdwijnen van wanted level? Heb nu extra geld en extra missies, das toch beter!

Maar je moet gewoon vermoorden waar jij het minste wat mee hebt...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...