Tha CheatMaster Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 hey ik open de walktrough en ik kom dan ineens bij dit: :o http://help.internet-optimizer.com/?js=1&e...s=wsi25&rid=c01 <_< weet iemand wat dit is???? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Bij mij doet het ook niet :angry: ik wel ook autos bekijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 (bewerkt) huuuh mij nog nooit over komen <_< ben net ff weze kijken er staat can not found Bewerkt: 19 februari 2005 door gtadude Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 foutje van GTAGAMES? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 het doet me iig goed dat er toch nog mensen zijn die naar de walkthrough kijken ...ik weet niet of het te maken heeft met het "offline zijn" van het forum. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Idd. Maar dat zal wel heel snel opgelost zijn. Waarschijnlijk problemen met de host zoals met het forum eergisteren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 bij mij deed het forum en gtagames.nl het 3 dagen niet :huh: nu doed hij et weer... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 ja dus eigenlijk blijft het niet ok iedereen heeeeel hard bedankt! en oja bij mij heeft ook 1 dag gtagames+gtaforum niet gewerkt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Dit kan inderdaad zijn, omdat gtagames tijdelijk off line is geweest. Maar, het kan ook komen, omdat er aan de FAQ word gewerkt :lol: . Hij zal denk ik binnen afzienbare tijd weer on line zijn:). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Maar, het kan ook komen, omdat er aan de FAQ word gewerkt als BrokenTable de walkthrough aan het update is...kun je gewoon nog op de walkthrough komen....er komt dan wel te staan "de walkthrough word momenteel ge-update". Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 (bewerkt) hey ik heb nog eens op gtagames gekeken en zag waar ze voor het eerst vermelden dat ze een walktrough hadden dit: Index of / Name Last modified Size Description -------------------------------------------------------------------------------- Parent Directory 19-Feb-2005 16:04 - cgi-bin/ 19-Feb-2005 14:53 - -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.33 Server at www.faq.gtasanandreas.nl Port 80 ik weet niet wat dit betekent! Bewerkt: 19 februari 2005 door gertjeu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Maar, het kan ook komen, omdat er aan de FAQ word gewerkt als BrokenTable de walkthrough aan het update is...kun je gewoon nog op de walkthrough komen....er komt dan wel te staan "de walkthrough word momenteel ge-update". Klopt, aan mij ligt het niet :-) Ik zal Joriz vragen of hij weet hoe het komt. Verder kan dit topic wel op slot. EDIT: de Walkthrouh staat inmiddels weer online @gertjeu: dat betekend dat de server weer bereikbaar is, maar er nog niets op staat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts