Think Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Heeft er iemand al die achievement waar je 10 counterattacks moet uitvoeren in 4 minuten? Mij lukt het niet want: 1) 4/5 voetgangers lopen direct weg,beginnen te wenen,leggen zich op de grond,... als je ze slaat (zo verlies je veel tijd en val je veel meer op voor de politie) 2) Als er dan iemand terug vecht, dan komen de flikken direct. Reageren
GTAmitch Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 ga hier heen: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...413,141|411,126 het is grote stoep als het ware laag bij het water, de weg en dus de politie zit ongeveer 3 m boven je dan. hier kan je rustig je gang gaan.. je krijgt wel politie maar nooit meer dan 1 ster.. politie zal dus niet schieten.. ze zullen blij daarboven bij de weg proberen naar je toe te komen maar gelukkig voor jou staat er een vangrail dat iedereen wegrent heb ik op dat punt meestal geen last van want staan vaak truckers en zwarte gangsters Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Heeft er iemand al die achievement waar je 10 counterattacks moet uitvoeren in 4 minuten?Mij lukt het niet want: 1) 4/5 voetgangers lopen direct weg,beginnen te wenen,leggen zich op de grond,... als je ze slaat (zo verlies je veel tijd en val je veel meer op voor de politie) 2) Als er dan iemand terug vecht, dan komen de flikken direct. Moet je ff kijken op youtube, staan al diverse instructiefilmpjes! Gooi het topic maar weer dicht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.