Fiegel5 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Miek – Fiegel5 Onderwerp: GTA IV Soort design: Sig Size design: Zelf weten... Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Zsm. Opmerking: Doe wat je wilt, maak er wat van. En succes! Bewerkt: 12 mei 2008 door Fiegel5
NilsHolgersson Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Gebeurd ook lekker veel hier Ik zit me ook al tijden te verheugen op deze clash der titanen.
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Gebeurd ook lekker veel hier Ik zit me ook al tijden te verheugen op deze clash der titanen. Ik weet niet hoor, maar je tegenstander staat al 1 week te wachten op die van jouw
Fiegel5 Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ik was het vergeten, dus heb binnen recordtijd een sig in elkaar gezet. Daarom is hij lelijk... Fiegel5: Miek: Succes .
Dizzee Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Deze battle kan nog niet doorgaan. De signature die Miek ingezet heeft, is gemaakt door ..::GhostRider::.. en kan dus niet gebruikt worden. Dit is niet toegelaten. Miek zal een nieuwe signature moeten inzetten die hij zelf gemaakt heeft. Zo niet, wordt deze battle gewoon geannuleerd.
Fiegel5 Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Dan bijdeze stop ik, geen zin hierin. Alweer zei je dat je het zelf maakte...
Hackman Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ik vind het trouwens een belabberde sig (Die van Miek/..::Ghostrider::.. ) aangezien het gewoon een klein stukje Artwork is met wat tekst met een passende kleur. Ik had op jou gestemd Fiegel5!
Recommended Posts