catman.JR Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 ik heb al hartstikke veel berichtjes gestuurd nog steeds niet aan de beurt ik weet al wat ik ga kopen als ik die 30 duizend euro win EEN BOOT veel pk derachter pompen Reageren
Wesley Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Denk er wel aan dat jij één van de duizenden mensen bent, die ook hebben gebeld, dus je hebt alsnog zeer weinig kans dat ze jou terug bellen. Reageren
catman.JR Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Denk er wel aan dat jij één van de duizenden mensen bent, die ook hebben gebeld, dus je hebt alsnog zeer weinig kans dat ze jou terug bellen. dat weet ik Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Wat is het doel van dit topic? Reageren
catman.JR Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Wat is het doel van dit topic? dat mag jij weten Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Wat mij betreft is dat allemaal geldverspilling.. Je stuurt een berichtje,en je krijgt 3 berichtjes terug.. En voor elk berichtje dat je ontvangt,moet je ook nog eens betalen meestal.. Je wint bijna nooit wat,en hun hebben mooi een zakcentje aan jou verdiend.. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ja ze moeten die 100 euro extra per uur ergens vandaan halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.