Jump to content

krijg je nog een eigen huis?


BerryBoy

Recommended Posts

heej, ik heb GTA 4 op mijn xbox en ik zoou graag willen weten of je nog een ander huis krijgt dan dit appartement van Roman

ik heb nog een vraag en dat is kan je ook een advertentie van een auto plaatsen??

denk het niet ofwel.

maarja in iedergeval super cool spel

is een 100% aanrader

later

peace

Berry

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt later in het spel meerder huizen maar niet zoveel als in Sa ik denk rond de 5.

Je kan geen advertentie plaatsen, wel hebben andere mensen advertenties op het internet (in IV) op autoeroticar. Er staan ook nummers bij zodat je ze kunt bereiken alleen helaas doen die nummer het nooit behalve in een missie.

Veel succes en plezier met GTA IV!

Link to comment
Delen op andere websites

Pas op hier staat informatie over de game!(maar veel zulle het nu wel weten eigelijk...Maja own risk..!

Je krijgt later op 25% ofzo het huis van playboyX als je er voor kiest om hem te killen..[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Pas op hier staat informatie over de game!(maar veel zulle het nu wel weten eigelijk...Maja own risk..!

Je krijgt later op 25% ofzo het huis van playboyX als je er voor kiest om hem te killen..[/font]

en op het derde eiland krijg je er nog een

Link to comment
Delen op andere websites

je huis in lv 1 verbrandt.. dat kleine eiland boven aan krijg je een safe-house, de middelste een safehouse en de meest linkse.. dan zoals hierboven al genoemd, op gegeven moment heb je de keuze playboy-x- te killen.. doen dus want hij heeft een leipe safehouse :puh:

dus max 4 huizen

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je dat in spoilers zetten? Zo verpest je het verhaal niet voor anderen. Ik wist het al maar als iemand komt die nog niet zo ver is dan zou dat jammer zijn.

[spoiler][/spoiler]

Veel spoiler-plezier![/font]

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Op het tweede eiland krijg je een luxe huis dat van playboyX is(als je hem killed) en Roman Koopt een appartement van zijn geld dat ook luxe is midden in de stad

Dat zijn echt mooie appartementen(Ben op 30% dus weet nog niets over 3de eiland huizen)

Link to comment
Delen op andere websites

Op het tweede eiland krijg je een luxe huis dat van playboyX is(als je hem killed) en Roman Koopt een appartement van zijn geld dat ook luxe is [/font]midden in de stad

Dat zijn echt mooie appartementen(Ben op 30% dus weet nog niets over 3de eiland huizen)

let op!

Willen jullie, Hit, Denzino en Mitch, alstublieft even de reactie van mijn beste collega Hackman lezen!? Don't be that kind of guy, mensen. Als je geen spoilers gebruikt verpest je de verhaallijn voor heel wat van onze medefans die de game nog niet sinds de release spelen, misschien er zelfs nog niet aan hebben kunnen beginnen! :duh:

@ hieronder, dynastus, zoals ik al zei, don't be that guy! :kots: Er komen hier ook gasten die benieuwd zijn naar de features van de game voor ze hem aanschaffen. Als ze hier alles al hebben gelezen omdat niemand meer bereidt is spoilers te gebruiken, kopen ze de game niet omdat alles al hier te lezen viel! Dat hakt in de inkomsten van r*, en dan komt ons nu al verwachte volgende deel misschien niet, of issie te lame om aan te schaffen! dat is alles wat ik prober te zeggen... :bonk:

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Op het tweede eiland krijg je een luxe huis dat van playboyX is(als je hem killed) en Roman Koopt een appartement van zijn geld dat ook luxe is [/font]midden in de stad

Dat zijn echt mooie appartementen(Ben op 30% dus weet nog niets over 3de eiland huizen)

let op!

Willen jullie, Hit en Mitch, alstublieft even de reactie van mijn beste collega Hackman lezen!? Don't be that kind of guy, mensen. Als je geen spoilers gebruikt verpest je de verhaallijn voor heel wat van onze medefans die de game nog niet sinds de release spelen, misschien er zelfs nog niet aan hebben kunnen beginnen! :duh:

Ga dan niet op een gtaforum zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

1 de ene kant begrijp ik je punt dat het niet leuk is als je al van alles leest erover als je de game nog niet gespeeld of uitgespeeld hebt.

maar ik ga het alsnog niet in spoilers zetten, ik bedoel als je het niet wil weten moet je gewoon hier niet gaan rondneuzen.. en als helemaal niet bij een topic: krijg je nog een eigen huis? ik bedoel dan weet je dat het over het spel gaat..

BTW.. deze hele site gaat over alle GTA"S gewoon alle in's en out's.. dus als je niks wil weten erover moet je hier niet rondkijken?

ja toch? zo simpel is het..

Bewerkt: door GTAmitch
Link to comment
Delen op andere websites

Op het tweede eiland krijg je een luxe huis dat van playboyX is(als je hem killed) en Roman Koopt een appartement van zijn geld dat ook luxe is [/font]midden in de stad

Dat zijn echt mooie appartementen(Ben op 30% dus weet nog niets over 3de eiland huizen)

let op!

Willen jullie, Hit, Denzino en Mitch, alstublieft even de reactie van mijn beste collega Hackman lezen!? Don't be that kind of guy, mensen. Als je geen spoilers gebruikt verpest je de verhaallijn voor heel wat van onze medefans die de game nog niet sinds de release spelen, misschien er zelfs nog niet aan hebben kunnen beginnen! :duh:

@ hieronder, dynastus, zoals ik al zei, don't be that guy! :kots: Er komen hier ook gasten die benieuwd zijn naar de features van de game voor ze hem aanschaffen. Als ze hier alles al hebben gelezen omdat niemand meer bereidt is spoilers te gebruiken, kopen ze de game niet omdat alles al hier te lezen viel! Dat hakt in de inkomsten van r*, en dan komt ons nu al verwachte volgende deel misschien niet, of issie te lame om aan te schaffen! dat is alles wat ik prober te zeggen... :bonk:

Ik begrijp het maar zelf was ik blij dat ik las dat je playboyX moet vermoorden want anders had ik mss wel dwayne vermoord[/font] en geen apartement gehad

Link to comment
Delen op andere websites

Op het tweede eiland krijg je een luxe huis dat van playboyX is(als je hem killed) en Roman Koopt een appartement van zijn geld dat ook luxe is [/font]midden in de stad

Dat zijn echt mooie appartementen(Ben op 30% dus weet nog niets over 3de eiland huizen)

let op!

Willen jullie, Hit, Denzino en Mitch, alstublieft even de reactie van mijn beste collega Hackman lezen!? Don't be that kind of guy, mensen. Als je geen spoilers gebruikt verpest je de verhaallijn voor heel wat van onze medefans die de game nog niet sinds de release spelen, misschien er zelfs nog niet aan hebben kunnen beginnen! :duh:

@ hieronder, dynastus, zoals ik al zei, don't be that guy! :kots: Er komen hier ook gasten die benieuwd zijn naar de features van de game voor ze hem aanschaffen. Als ze hier alles al hebben gelezen omdat niemand meer bereidt is spoilers te gebruiken, kopen ze de game niet omdat alles al hier te lezen viel! Dat hakt in de inkomsten van r*, en dan komt ons nu al verwachte volgende deel misschien niet, of issie te lame om aan te schaffen! dat is alles wat ik prober te zeggen... :bonk:

en waarom staat mijn naam er dan bij... ik geef toch een " verwijzing" vind niet dat ik echt iets over de verhaallijn vertel maar goed.. excuses..!!! zal voortaan dat ook wel in een spoiler zetten dan..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...