THE_HYBRID Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 nou ik ben op zoek naar een clan een pro clan dus een tactiese clan ik ben heel goed in het besturen van een heli en ik weet bijna alle locaties waar een heli staat ik ben 13 maar wel volwassen heb een headset en mijn psn is hybrid-leader nog vragen?
Visser23 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hey, Ik ben de leader van Pipo Clan. We organiseren allemaal dingen online. We hebben al 10 leden, dus we hebben ook een clan talk topic. Hier kunnen we praten, en dingen organiseren. We proberen zo veel mogelijk leden te krijgen, want bij 15 leden mag je een Blog. Dit is veel overzichtelijker. We hebben bepaalde rangen: Rangen: Pipomember Super Pipo Ultra Pwner Mega Killer En dit zijn de leden: Visser23 (Pipovisser): Leader Doever (Doever): Co-Leader The_Black_Cat (Mafiaface): Pipo Member Ardtieboy (ArDjEuH): Pipo Member Graige (evil_graigje): Pipo Member Ginobb (Ghettokid/BoeveG): Pipo Member Stace_ (Stace_): Pipo Member Jericho (Mr_Jericho): Pipo Member |pipo|Sjappie (onbekend): Pipo Member Elchillum (elchillum): Pipo Member Jij kan hier dus bij komen. Veel plezier/succes
THE_HYBRID Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hey,Ik ben de leader van Pipo Clan. We organiseren allemaal dingen online. We hebben al 10 leden, dus we hebben ook een clan talk topic. Hier kunnen we praten, en dingen organiseren. We proberen zo veel mogelijk leden te krijgen, want bij 15 leden mag je een Blog. Dit is veel overzichtelijker. We hebben bepaalde rangen: Rangen: Pipomember Super Pipo Ultra Pwner Mega Killer En dit zijn de leden: Visser23 (Pipovisser): Leader Doever (Doever): Co-Leader The_Black_Cat (Mafiaface): Pipo Member Ardtieboy (ArDjEuH): Pipo Member Graige (evil_graigje): Pipo Member Ginobb (Ghettokid/BoeveG): Pipo Member Stace_ (Stace_): Pipo Member Jericho (Mr_Jericho): Pipo Member |pipo|Sjappie (onbekend): Pipo Member Elchillum (elchillum): Pipo Member Jij kan hier dus bij komen. Veel plezier/succes ik wil wel bij jullie clan hebben jullie een site???
Stace_ Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Hey,Ik ben de leader van Pipo Clan. We organiseren allemaal dingen online. We hebben al 10 leden, dus we hebben ook een clan talk topic. Hier kunnen we praten, en dingen organiseren. We proberen zo veel mogelijk leden te krijgen, want bij 15 leden mag je een Blog. Dit is veel overzichtelijker. We hebben bepaalde rangen: Rangen: Pipomember Super Pipo Ultra Pwner Mega Killer En dit zijn de leden: Visser23 (Pipovisser): Leader Doever (Doever): Co-Leader The_Black_Cat (Mafiaface): Pipo Member Ardtieboy (ArDjEuH): Pipo Member Graige (evil_graigje): Pipo Member Ginobb (Ghettokid/BoeveG): Pipo Member Stace_ (Stace_): Pipo Member Jericho (Mr_Jericho): Pipo Member |pipo|Sjappie (onbekend): Pipo Member Elchillum (elchillum): Pipo Member Jij kan hier dus bij komen. Veel plezier/succes ik wil wel bij jullie clan hebben jullie een site??? Ik vind dat er GEEN site moet komen , we hebben dit forum en dit is meer dan genoeg Laten we eerst is paar keer trainen om mekaars niveau te leren kenne xD
Recommended Posts