gta-pilot Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) V1 V2 V3 Bewerkt: 14 mei 2008 door gta-pilot Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Aahhh, een signature op maat. Lang niet meer gezien Hij is redelijk eenvoudig, maar het gebruik van open ruimtes maakt het toch een mooi geheel. Een gróót nadeel vind ik echter de tekst. Alsof je Photoshoptrial's tijd erop zat, en je paint moest gebruiken om de tekst te maken. Erg jammer, dant ik verwachten in zo'n sig eigenlijk een prachtige beige/gouden tekst in de linkerkant van de signature. Al met al hou ik het op een 5.4. Ruimte gebruik je goed, hij is lekker strak, goed ingeblend, maar waarom dan zo verkrachten met een tekst als deze? Jammer, heel jammer. Hopelijk kun je hem nog aanpassen, en kun je de leegte aan de linkerkant aanvullen met een mooie passende tekst Dán is hij compleet, en een voldoende waardig. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Bedant ik Ik ga kijken of ik de text nog kan aanpassen Zie hoofdpost Bewerkt: 12 mei 2008 door gta-pilot Reageren
Jay; Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Met de nodige aanpassingen is dit een succesvolle signature. Laten we met de tekst beginnen waar Pennywise het zojuist ook over had. Bij versie 1 heb je de tekst helemaal bovenaan gezet wat erg lelijk overkomt. Hij kan best bovenaan maar je duwt het naar boven tot het uiterste punt waardoor je bang bent de tekst niet meer te zien. Zet hem iets naar onderen en iets naar links zodat het wat ruimte om zich heen heeft. Zet er wat meer effecten in, andere kleur en wellicht nog een andere font. Bij versie 2 wordt het hele verhaal alleen maar erger, verschrikkelijke font, slechte plaatsing en ook de kleur is niet goed. Laten we door gaan met de achtergrond. Leuk in mekaar gezet met goede kleuren en wat effecten. De render komt goed naar voren al vind ik hem niet zo mooi. Dit kan aan persoonlijke voorkeur liggen maar ik had wat anders gebruikt. Er is niet veel op aan te merken qua plaatsing en kleur maar hij is gewoon niet erg mooi. Tenslotte nog een simpele border die er goed bij past. Probeer dus vooral wat effecten uit op de tekst en dan komt het allemaal goed. Je hebt genoeg opties met de tekst waarmee je aan de slag kan. Veel succes en ik zie graag een derde versie. Edit @Hieronder: Veel beter. Bewerkt: 12 mei 2008 door Jay; Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Met de nodige aanpassingen is dit een succesvolle signature. Laten we met de tekst beginnen waar Pennywise het zojuist ook over had. Bij versie 1 heb je de tekst helemaal bovenaan gezet wat erg lelijk overkomt. Hij kan best bovenaan maar je duwt het naar boven tot het uiterste punt waardoor je bang bent de tekst niet meer te zien. Zet hem iets naar onderen en iets naar links zodat het wat ruimte om zich heen heeft. Zet er wat meer effecten in, andere kleur en wellicht nog een andere font. Bij versie 2 wordt het hele verhaal alleen maar erger, verschrikkelijke font, slechte plaatsing en ook de kleur is niet goed. Laten we door gaan met de achtergrond. Leuk in mekaar gezet met goede kleuren en wat effecten. De render komt goed naar voren al vind ik hem niet zo mooi. Dit kan aan persoonlijke voorkeur liggen maar ik had wat anders gebruikt. Er is niet veel op aan te merken qua plaatsing en kleur maar hij is gewoon niet erg mooi. Tenslotte nog een simpele border die er goed bij past. Probeer dus vooral wat effecten uit op de tekst en dan komt het allemaal goed. Je hebt genoeg opties met de tekst waarmee je aan de slag kan. Veel succes en ik zie graag een derde versie. Ik ga er wat aan doen Zie post Bewerkt: 12 mei 2008 door gta-pilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.