Silverwing Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Ik was vandaag met me homies aan het rond cruisen en ik ging juist stoppen met Sa spelen.Ik ging me huis in jefferson binnen maar als pijltje naar boven,pijltje naar beneden druk,riep ie der nog naar.Toen ik dan had gesaved stond ineens een groene gangmember in me huis! Wel lol want je kon hem niet doodschieten hoeveel je er ook op schiet. Hij reageert helemaal op niets. Ik zal morgen nog is proberen en er proberen een screen van te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 lol, ja heb ik ook meegemaakt, vondt het niet zo interrestant, maar wel leuk om een keer iemand anders in je huis te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Misschien als je dan de cheat gebruikt van iedereen recruiteren, kan je misschien wel een oude vrouw in je huis staan hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Dit is waarschijnlijk gewoon een schoonheidsfoutje in het spel . Ik heb het zelf nog nooit gehad hoewel ik dan wel raar zou kijken als er ineens een gangmember in me woonkamer staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Ik ben het Pete-R eens want anders zouden ook de cops je huis binnen komen wandelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Ik ben het Pete-R eens want anders zouden ook de cops je huis binnen komen wandelen Dat had je toch ook in VC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Ik ben het Pete-R eens want anders zouden ook de cops je huis binnen komen wandelen Dat had je toch ook in VC? Maar we hebben het hier over san andreas in vice city liepen de cops ook naar binnen maar de cops van gta san an zouden eigelijk buiten op je moeten wachten netzoals die homies van jou PS:Dat is een minpuntje van SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 mijn broertje had dit toen hij (voor de lol (hij heeft vreemde humor)) het hele Johnson huis in de fik aan het steken was met molotovcocktails, hij sloeg daarna op en ineens drie gangmembers in huis... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 jah dat klopt had ik eerst ook alleen had ik het van een site weet jammer genoeg niet meer welke :angry: :lol: :angry: maar dat is geen fout in het spel ze praten wel nog tegen je dat wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.