RedNeck Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Weet iemand toevallig waar de Cognoscenti in Alderney city staat, want ik kan hem niet vinden. er staat ook geen straat in het smsje en je moet het doen met: Alderney city en een (onduidelijk) fototje Reageren
MrBean. Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ga ens naar de site: www.whattheydontwantyoutoknow.com, daar is een kaartje metalle voertuigen die je voor stevie moet halen, (wel die site dan in gta IV opzoeken en niet in het echt he ) Reageren
RedNeck Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ga ens naar de site: www.whattheydontwantyoutoknow.com, daar is een kaartje metalle voertuigen die je voor stevie moet halen, (wel die site dan in gta IV opzoeken en niet in het echt he ) Oke bedankt man ik zal het eens kijken bedankt voor je hulp man Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik zet het ook nog even op een kaartje voor je, dat maakt het gemakkelijker. Kijk hier dan even. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.