Jump to content

Niko en Vlad op TV


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta_rulez

    6

  • sweetsticks

    4

  • Jozz

    3

  • Big Playahh

    3

Top Posters In This Topic

Het lijkt hier nu net zo'n sneue fanboy war. Als ergens een geintje over gemaakt wordt zien jullie het gelijk als een aanval. Het is gewoon grappig bedoeld. Ik kon er nog wel om lachen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiezo dat ze lach bordjes hebben en 'oh' bordjes zodat het publiek weet wanneer het grappig zou moeten zijn (bij sommige shows doen ze dat dus echt)

En in NL is dat niet zo natuurlijk. Die comedy's e.d. zijn hier zo grappig dat dat niet nodig is natuurlijk.

Dit is toch gewoon grappig bedoeld. Als je je hier door aangevallen voelt ben je niet beter dan die sjappies die zeuren op GTAIV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja jongens zo kan ie wel weer met al die foute reacties.Misschien wou hij kijken of het grappig was,en als je er niets aan vind blijf hier dan ook gewoon weg.Ga dan iets ander doen ofzo,ga bijvoorbeeld je gtatje spelen of als je hem niet in huis heb dan moet je hier maar niet komen klagen.Capiche fijn.

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Ze hadden er best iets leuks van kunnen maken, maar dat gebeurde naar mijn mening niet echt. Dat zal wel komen doordat dit echt typische Amerikaanse humor is, die ik meestal erg flauw vind.

btw, waarom bewegen ze zo met hun handen ?????

Waarschijnlijk om zich van de "normale" mensen in RL te onderscheiden. Zo probeerden immers zo krankzinnig mogelijk over te komen, maar de grap vond ik zoals gezegd te flauw. Niets origineels.

Link to comment
Delen op andere websites

Nja, typisch amerikaanse humor, al die overstatements...

Ieder land heeft zijn eigen humor.

btw, waarom bewegen ze zo met hun handen ?????

Typisch amerikaans he.. jaja. jij hebt zeker nooit jack spijkerman gezien met de types in zijn show?

Of andere caberet stukken op nederland 3...

Ze bewegen zo met die handen omdat ze dat in het spel OOK doen... Alleen overdrijven ze het een beetje..

DIt alles heet SATIRE... voor de kleintjes onder ons, zoek het AUB op in een woordenboek en kijk het filmpje nog een keer als je engels hebt gehad.

Mijn god wat een reacties om niks weer zeg.

"oooow een aanval op onz zoooo geliefde GTA spel. neeee, dat kan niet hoor"......

Waarschijnlijk is dit een reactie omdat er zoveel reacties op het spel zijn.

Zowel positief als negatief. vooral in amerika.

En aangezien dat veel in het nieuws is, is het een kwestie van tijd dat er een stukje gedaan word op TV.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...