Jump to content

Niko en Vlad op TV


gta_rulez

Recommended Posts

Nja, typisch amerikaanse humor, al die overstatements...

Ieder land heeft zijn eigen humor.

btw, waarom bewegen ze zo met hun handen ?????

Typisch amerikaans he.. jaja. jij hebt zeker nooit jack spijkerman gezien met de types in zijn show?

Of andere caberet stukken op nederland 3...

Ze bewegen zo met die handen omdat ze dat in het spel OOK doen... Alleen overdrijven ze het een beetje..

DIt alles heet SATIRE... voor de kleintjes onder ons, zoek het AUB op in een woordenboek en kijk het filmpje nog een keer als je engels hebt gehad.

Mijn god wat een reacties om niks weer zeg.

"oooow een aanval op onz zoooo geliefde GTA spel. neeee, dat kan niet hoor"......

Waarschijnlijk is dit een reactie omdat er zoveel reacties op het spel zijn.

Zowel positief als negatief. vooral in amerika.

En aangezien dat veel in het nieuws is, is het een kwestie van tijd dat er een stukje gedaan word op TV.

Nee, ik heb er niets tegen dat ze GTA proberen na te doen, ik zei alleen humor verschilt per land, elk land heeft zijn eigen humor... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta_rulez

    6

  • sweetsticks

    4

  • Jozz

    3

  • Big Playahh

    3

Top Posters In This Topic

Ik vind het eigenlijk best grappig hoor :D

'Follow the yellow line to Niko's warehouse' :schater:

volgens mij zitten jullie dit filmpje af te kraken omdat ze gta belachelijk maken.

maar gta zelf maakt ook veel bedrijven en andere dingen belachelijk :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik heb er niets tegen dat ze GTA proberen na te doen, ik zei alleen humor verschilt per land, elk land heeft zijn eigen humor... :duh:

Klopt.

En de USA heeft zo'n beetje dezelfde humor als nederland als het op satire aankomt.

hier doen wij dat ook, typetjes doen, de koninging nadoen, maxima nadoen etcetcetc...

is echt hetzelfde hoor.

Ik vind het filmpje steeds leuker worden trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik heb er niets tegen dat ze GTA proberen na te doen, ik zei alleen humor verschilt per land, elk land heeft zijn eigen humor... :duh:

Klopt.

En de USA heeft zo'n beetje dezelfde humor als nederland als het op satire aankomt.

hier doen wij dat ook, typetjes doen, de koninging nadoen, maxima nadoen etcetcetc...

is echt hetzelfde hoor.

Ik vind het filmpje steeds leuker worden trouwens.

Bij deze maar even een voorbeeld.

precies hetzelfde, overdreven.. maar dat hoort ook bij satire

Spijkers met koppen

Dan vind ik dit toch wel niet grappig, misschien omdat ik van België ben, en niet van Nederlandse humor hou!

Net zoals jullie niet van Vlaamse humor houden:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik heb er niets tegen dat ze GTA proberen na te doen, ik zei alleen humor verschilt per land, elk land heeft zijn eigen humor... :duh:

Klopt.

En de USA heeft zo'n beetje dezelfde humor als nederland als het op satire aankomt.

hier doen wij dat ook, typetjes doen, de koninging nadoen, maxima nadoen etcetcetc...

is echt hetzelfde hoor.

Ik vind het filmpje steeds leuker worden trouwens.

Bij deze maar even een voorbeeld.

precies hetzelfde, overdreven.. maar dat hoort ook bij satire

Spijkers met koppen

Dan vind ik dit toch wel niet grappig, misschien omdat ik van België ben, en niet van Nederlandse humor hou!

Net zoals jullie niet van Vlaamse humor houden:

yessss.

Tussen belgië en nederland zit inderdaad ook veel verschil.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond hem wel lollig hoor! ^_^ Maar ik hou dan ook van Amerikaanse en Britse TV. Dat kijk ik allemaal via Internet. Wat ik aan Nederlandse TV kijk is eigenlijk alleen maar Discovery Channel, National Geographic Channel, Eurosport, Comedy Central, Private Spice en heel af en toe MTV (Punk'd). Eigenlijk zijn dit ook bijna allemaal Amerikaanse zenders. Echt Nederlandse zenders zet ik vrijwel nooit op. Vandaar...

Link to comment
Delen op andere websites

Schijtfilmpje........

Jezus wat een flauw en totaal niet grappig k*t filmpje.

Ten eerste zijn het zeer slechte imitaties. En ten tweede hebben ze niet eens de moeite genomen om een paar goeie grappen te verzinnen. En ten derde omdat er ergens anders ook alweer iets ( zogenaamd ) grappigs gedaan werd met GTA IV moesten zij dat ook weer even doen. Totaal niet grappig dus en zonde van de zendtijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...