Sietse-jos Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hallo, Als ik door de eerste corona laat ik alle knoppen los. Maar toch kom ik niet laag genoeg voor de tweede corona Wie kan mij helpen? Groeten, Sietse Reageren
Thomas_Owner Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hallo,Als ik door de eerste corona laat ik alle knoppen los. Maar toch kom ik niet laag genoeg voor de tweede corona Wie kan mij helpen? Groeten, Sietse je moet het vliegtuig naar beneden sturen , voor de pc versie heb je 2 knoppen ingesteld 1tje voor omhoog en 1tje voor omlaag, je drukt nu gewoon de knop voor omlaag in en je gaat omlaag Reageren
Sietse-jos Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hallo,Als ik door de eerste corona laat ik alle knoppen los. Maar toch kom ik niet laag genoeg voor de tweede corona Wie kan mij helpen? Groeten, Sietse je moet het vliegtuig naar beneden sturen , voor de pc versie heb je 2 knoppen ingesteld 1tje voor omhoog en 1tje voor omlaag, je drukt nu gewoon de knop voor omlaag in en je gaat omlaag waar kan ik zien hoe die knop ingesteld staat? Reageren
Sietse-jos Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hallo,Als ik door de eerste corona laat ik alle knoppen los. Maar toch kom ik niet laag genoeg voor de tweede corona Wie kan mij helpen? Groeten, Sietse je moet het vliegtuig naar beneden sturen , voor de pc versie heb je 2 knoppen ingesteld 1tje voor omhoog en 1tje voor omlaag, je drukt nu gewoon de knop voor omlaag in en je gaat omlaag waar kan ik zien hoe die knop ingesteld staat? Ineens lukte de missie maar moet ik landen, dus remmen welke knop is de rem? Reageren
Donwell Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik weet niet exact waar je GTA San Andreas op speelt, maar enkel de PC is volgens mij wat anders dan de XBox en Playstation. Op de PC kun je dalen door op het bovenste pijltje te drukken en opstijgen door op het onderste te drukken. Mocht je hebben geprutst met de instellingen, kun je voor alle zekerheid kijken bij Options » Controls » Redefine Controls. Op de XBox en Playstation ging dit dacht ik met één van de analogesticks. Dit wordt ook wel uitgelegd in een zwart kadertje links bovenin de hoek. Het remmen gaat met het gas terugnemen. Als je weet hoe de wagen in elkaar steekt kun je dus dezelfde knoppen nemen om te remmen. Op de XBox was dit, dacht ik, de linker-trigger en op de Playstation weer één van de analogesticks; niet zeker. Reageren
Sietse-jos Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hallo,Als ik door de eerste corona laat ik alle knoppen los. Maar toch kom ik niet laag genoeg voor de tweede corona Wie kan mij helpen? Groeten, Sietse je moet het vliegtuig naar beneden sturen , voor de pc versie heb je 2 knoppen ingesteld 1tje voor omhoog en 1tje voor omlaag, je drukt nu gewoon de knop voor omlaag in en je gaat omlaag waar kan ik zien hoe die knop ingesteld staat? Ineens lukte de missie maar moet ik landen, dus remmen welke knop is de rem? oh kijk, nu deed S het wel :) sorry en bedankt allemaal voor het helpen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Terwijl je de oefeningen van de vliegschool aan het doen bent komt er telkens in beeld te staan welke knoppen je moet gebruiken. Dus gewoon opletten wat er in beeld komt te staan. Overigens staat de besturing omschreven bij je opties (controller). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.