gaman Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 kan je alleen in hemel A-K-E-F-B komen en kan je over die rode lijn? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) In principe kan je overal komen, mits je het juiste gereedschap gebruikt. Alleen met een Jetpack kan je niet boven de red zone komen. Speel je het spel op de PC dan kan de 'San Andreas Place Manager' van pas komen. Die kan je downloaden in de download database van dit forum (bovenaan op Downloads klikken). Succes. Bewerkt: 12 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Dan kan je alleen de Jetpack gebruiken en in zekere zin ook een helikopter. Bekijk daarvoor >dit filmpje<. Succes. Reageren
gaman Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 maar hij gaat over die rode lijn bij dat filmpje valt hij dan niet zo ver naar beneden dat je niks meer kan? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hoe dat precies in z'n werk gaat weet ik niet. Maar er is veel materiaal op dit forum wat daar over gaat. Gebruik even de zoekfunctie. Wat ik wel weet is dat dat filmpje speciaal gemaakt is voor mensen die het spel op de PS2 en XBOX spelen en dus normaal gesproken alleen de Jetpack kunnen gebruiken. Ik zou zeggen: probeer het uit dan merk je het vanzelf. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.