End Of The Riot Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 het is die missie van phil bell dat je een truck moet afleveren bij russen en als je hem hebt geleverd moe je ze killen maar dan gaat phil schijlen waar die vates staan maar als hij daar gaat staan zijn de vates al kapot dus staat die daar gewoon dus is die altijd dood kan iemand tips geven ps:ik stap uit de truck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 kan ik beter in de truck blijve ofzo please help Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeForce Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Het is Catch the wave. En ik heb de vrachtwagen een stukje achter uitgereden en toen iedereen voor het gebouw dood geschoten, dan loop je een klein stukje naar binnen, schiet iedereen boven dood en dan aales wat er nog binne staat dood schieten. Doe het niet te langzaam, want dat bestaan er de kans dat Phill dood gaat. achter bij de boten moet je nog een stuk of 3 russen dood schieten en dat ga je in de boot. volg Phill en na een tijdje komen er 2 boten aan. Schiet de mensen op deze boten kapot en maak de missie af door phill te volgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Het is Catch the wave. En ik heb de vrachtwagen een stukje achter uitgereden en toen iedereen voor het gebouw dood geschoten, dan loop je een klein stukje naar binnen, schiet iedereen boven dood en dan aales wat er nog binne staat dood schieten. Doe het niet te langzaam, want dat bestaan er de kans dat Phill dood gaat. achter bij de boten moet je nog een stuk of 3 russen dood schieten en dat ga je in de boot. volg Phill en na een tijdje komen er 2 boten aan. Schiet de mensen op deze boten kapot en maak de missie af door phill te volgen. thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
warhoofd3 Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik bump dit topic maar even voor mijn vraag, om het forum een beetje schoon te houden. Ik zit hier dus ook vast. Ik had zelf ook al de ideen gekregen die BeForce noemde, maar het lukte me nog niet. Want die Phill loopt steeds al die tent in terwijl er nog heel veel poppetjes zijn. En dan is ie steeds binnen de kortste keren dood Ik kan dan ook wel met hem meelopen maar dan vergrijst het beeld in een paar seconden omdat ik van heel veel kanten beschoten word. Ik kon andere knal-missies wel goed halen, maar dit gaat gewoon echt niet Iemand nog tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2008 Probeer vooral een M4 of een Assault Rifle te gebruiken, deze zijn namelijk het krachtigst. Verder raad ik je aan om vaak headshots te maken (dus een klein beetje naar boven richten bij de auto aim) en niet op iemand schieten tot die dood is. Als je op iemand schiet zal ie wankelen en vallen, en is die dus niet in staat om te schieten. Schiet zo telkens iemand anders, totdat iedereen dood is. Heb je trouwens deze pagina al gelezen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oldage Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2008 Probeer vooral een M4 of een Assault Rifle te gebruiken, deze zijn namelijk het krachtigst. Verder raad ik je aan om vaak headshots te maken (dus een klein beetje naar boven richten bij de auto aim) en niet op iemand schieten tot die dood is. Als je op iemand schiet zal ie wankelen en vallen, en is die dus niet in staat om te schieten. Schiet zo telkens iemand anders, totdat iedereen dood is. Heb je trouwens deze pagina al gelezen? In die missie kan je beter een Deagle gebruiken , veel goedkoper en even goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2008 Probeer vooral een M4 of een Assault Rifle te gebruiken, deze zijn namelijk het krachtigst. Verder raad ik je aan om vaak headshots te maken (dus een klein beetje naar boven richten bij de auto aim) en niet op iemand schieten tot die dood is. Als je op iemand schiet zal ie wankelen en vallen, en is die dus niet in staat om te schieten. Schiet zo telkens iemand anders, totdat iedereen dood is. Heb je trouwens deze pagina al gelezen? In die missie kan je beter een Deagle gebruiken , veel goedkoper en even goed Dit is dus echt niet waar. Een M4 schiet veel sneller, kan veel meer na elkaar schieten (zonder dat je moet herladen), en schiet veel verder. Een Assault Rifle of Carbine Rifle kan je trouwens ook op verschillende vindplaatsen vinden, zodat je geen geld moet uitgeven. En over het algemeen is geld trouwens geen probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
warhoofd3 Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2008 Probeer vooral een M4 of een Assault Rifle te gebruiken, deze zijn namelijk het krachtigst. Verder raad ik je aan om vaak headshots te maken (dus een klein beetje naar boven richten bij de auto aim) en niet op iemand schieten tot die dood is. Als je op iemand schiet zal ie wankelen en vallen, en is die dus niet in staat om te schieten. Schiet zo telkens iemand anders, totdat iedereen dood is. Heb je trouwens deze pagina al gelezen? Ik ben een trouwe gebruiker van de Assault Rifle, in combinatie met granaten en een rocket launcher en ik gebruik bijna nooit andere wapens Headshots lukken niet altijd, en daardoor kan het langer duren voordat iemand dood is. Als je iemand volop raakt met de Assault Rifle is ie vaak in 2 seconden naar de andere wereld. Maar dan moet ik naar de volgende persoon, maar als die net iets te lang achter een muurtje schuil staat... Normaal is een granaat de oplossing maar dat kost veel te veel tijd. Dan kan ik wel weer doorlopen zodat ik dat poppetje neer kan knallen, maar dan moet ik eerst nog heel wat anderen vermoorden. Ik heb de WikiGTA pagina ook al gelezen. Die tip van steeds iemand anders raken lijkt me het proberen waard, ik zal straks editen of het me na een paar pogingen lukt. Ik vrees dat het niet veel uitmaakt, omdat het probleem is dat dat poppetje wat bij je hoort steeds veeeel te ver doorloopt waardoor hij dood gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Perron55 Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik doe het zo: Als de cutscene afgelopen is stap ik uit de vracht wagen. Ik wacht net zo lang dat Phil ook gedwongen is om er uit te komen. Ik pak dan mijn AK (of assualt rifle) en aim gewoon op alle gasten die sachter de paaltjes staan. Als je ze moeilijk kan raken zou ik iets van een handgraaat gebruiken. Want er zijn ook ergens tonnetjes waar mannetjes achter schuilen die kunnen ontploffen. Dat scheelt je al een hoop mannetjes. Dan zou ik voorzichtig naar binnen lopen en alle mannetjes rechtsboven vermoorden. Als je verder loopt staat er een stukje verder recht boven je ook een mannetje. Verder staan er dan nog twee bij de uitgang en één op de pier. Ik zou iig zo lang mogelijk buiten het gebouw blijven., Gewoon aimen en inzoomen. Mik vooral op de tonnetjes die kunnen ontploffen (rood en geel gekleurd volgens mij). Als je naar binnen gaat is het idd gewoon suicide. Oja zorge dat je iig genoeg health en armor hebt en veel handgranaten en een volle AK (of assualt rifle) That shall do the trick... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
warhoofd3 Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2008 Bednakt allebei, het is me gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Makadocias Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Hallo, Heb echt een vaag probleem..... Speel de missie "Catch the waves" en heb de mensen omgebracht in het gebouw en daarna buiten. Dan staat die linker boot klaar en klim ik erin maar dan gebeurt er niks...... ps. Die Bell zit dan dus in die rechter te wachtten maar ja.... Echt heel irritant! EDIT: Heb 't gevonden! Moest de "F" knop indrukken! (soms gaan die dingen automatisch in de game dus...) Bewerkt: 18 januari 2009 door Makadocias Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) ga er in zitten ? SHIT ajax 1-1 maybe this will work yes t staat weer 1-2 Bewerkt: 18 januari 2009 door the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roces Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Een M4 Carbine is een Assault Rifle. Ik denk dat je een AK bedoelt. Deze missie heb ik ook 5x gedaan Je rijdt je truck naar de marker. Dan rij je achter het hek. En dan stap je uit. Dan loop je nog iets naar achter en je schiet eerst iedereen dood die je ziet. Dan ga je iets naar voren en doe je dat ook. Als Phil loopt ga jij ook lopen. Dan neem je de boten schiet je nog 3 boten kapot en ben je klaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 Je kan ook Dwayne's armed homies meenemen. Deze gaan helemaal niet zo snel dood. Net voordat je in de marker rijd moet je dan Dwayne bellen. Je moet Phil gewoon achterna rennen, ze zullen schieten op Dwayne's homies ipv jou of Phil. Probeer ze in leven te houden. In de achtervolging per boot komen er 2 boten met Russen op je af. Dwaynes homies vuren met hun Uzi en Pistool op de bestuurder. Als ze de bestuurder raken, stopt die boot direkt. Het kan ook zijn dat ze op de schutters schieten. No matter what, hiermee heb je 99% kans dat je de missie goed beëindigt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.