Jump to content

Nieuwe Missie?

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej.. ik was bij een gebouw, enn toe zag ik een patroit staan,, ik dacht, Leuk, Een goed dingetje voor de miessies.

Satp ik in en wat gebeurt er: Er start een missie op !!!!. ik dacht: Hu?? wtf!

De missie heet dus : Patroit Playground. Beschrijving: je moet 15 chekpoint halen. als je bij de eerste checkpoint bent start er een tijt van 25 sec. als je de volgende haald krijg je weer 25 sec. erbij

WEET IEMAND ER MEER VAN?????????????????????????????????????? hij staat niet op WikiGTA! :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Hij is er gewoon hoor ^_^Patriot Playground (GTA III). Als je links op WikiGTA bij de zoekfunctie 'Patriot Playground' had ingevuld, was er meteen al een goed resultaat. Dat je hem niet kon vinden, dat kan kloppen. 'Patriot Playground' is namelijk een zijmissie, en dus geen hoofdmissie (de verhaallijn).

Bewerkt: door VWO-er
  • 6 maanden later...
Geplaatst:
Heej.. ik was bij een gebouw, enn toe zag ik een patroit staan,, ik dacht, Leuk, Een goed dingetje voor de miessies.

Satp ik in en wat gebeurt er: Er start een missie op !!!!. ik dacht: Hu?? wtf!

De missie heet dus : Patroit Playground. Beschrijving: je moet 15 chekpoint halen. als je bij de eerste checkpoint bent start er een tijt van 25 sec. als je de volgende haald krijg je weer 25 sec. erbij

WEET IEMAND ER MEER VAN?????????????????????????????????????? hij staat niet op WikiGTA! :duh:

dat wist ik niet dat ze dat hadden

van qwaea

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...