lalalars Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Heej.. ik was bij een gebouw, enn toe zag ik een patroit staan,, ik dacht, Leuk, Een goed dingetje voor de miessies. Satp ik in en wat gebeurt er: Er start een missie op !!!!. ik dacht: Hu?? wtf! De missie heet dus : Patroit Playground. Beschrijving: je moet 15 chekpoint halen. als je bij de eerste checkpoint bent start er een tijt van 25 sec. als je de volgende haald krijg je weer 25 sec. erbij WEET IEMAND ER MEER VAN?????????????????????????????????????? hij staat niet op WikiGTA! Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Hij is er gewoon hoor Patriot Playground (GTA III). Als je links op WikiGTA bij de zoekfunctie 'Patriot Playground' had ingevuld, was er meteen al een goed resultaat. Dat je hem niet kon vinden, dat kan kloppen. 'Patriot Playground' is namelijk een zijmissie, en dus geen hoofdmissie (de verhaallijn). Bewerkt: 12 mei 2008 door VWO-er Reageren
qwaea Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Heej.. ik was bij een gebouw, enn toe zag ik een patroit staan,, ik dacht, Leuk, Een goed dingetje voor de miessies.Satp ik in en wat gebeurt er: Er start een missie op !!!!. ik dacht: Hu?? wtf! De missie heet dus : Patroit Playground. Beschrijving: je moet 15 chekpoint halen. als je bij de eerste checkpoint bent start er een tijt van 25 sec. als je de volgende haald krijg je weer 25 sec. erbij WEET IEMAND ER MEER VAN?????????????????????????????????????? hij staat niet op WikiGTA! dat wist ik niet dat ze dat hadden van qwaea Reageren
the_dan Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 zit in elke (0f bijna elke gta) Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Alleen in de classics zitten geen officiele zijmissies. Voor de rest in elke GTA. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Alleen in de classics zitten geen officiele zijmissies. Voor de rest in elke GTA. Hier zijn officiële zijmissies van Grand Theft Auto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.