Jump to content

hey ik gebruik cheats kan ik nu 100% uitspelen?


NigelSlangen

Recommended Posts

Is tog alleen zo dat als je cheat (Xbox) dat je dan de achievements niet meer kan doen...

ik heb Xbox 360 dus als je archiements niet kan halen (want die vind ik boeiend!) kan ik 100% halen want ps3 kan dat ook ?

Link to comment
Delen op andere websites

welkeMOTHERFUCKER!!!![/font]heeft op BOEIEND!!! gestemd!!

p.s die mensen haat ik echt stem dan op ja nee weet ik niet of anders namelijk maar geen mening en boeiend vind ik echt erg! en met BOEIEND!!! bedoelde ik dat het je niks boeit dat ik niet 100% kan halen dus zo denken die over andere mensen :cya:

Bewerkt: door NigelSlangen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets opgezocht voor je (A)

Full health and armor("3625550100" ) deze cheat houdt deze achievments tegen "Cleaned The Mean Streets", "Finish Him", "One Man Army", and "Walk Free"

Full health, armor, and ammunition ("4825550100") Deze cheat houdt deze achievment tegen "Cleaned The Mean Streets"

Weapons tier 1+Weapons tier 2("4865550100" +"4865550150")Deze cheats houden deze achievment tegen "Cleaned The Mean Streets"

verder gebruik je tog niet? anders Pb je me maar en geef ik je de link wel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets opgezocht voor je (A)

Full health and armor("3625550100" ) deze cheat houdt deze achievments tegen "Cleaned The Mean Streets", "Finish Him", "One Man Army", and "Walk Free"

Full health, armor, and ammunition ("4825550100") Deze cheat houdt deze achievment tegen "Cleaned The Mean Streets"

Weapons tier 1+Weapons tier 2("4865550100" +"4865550150")Deze cheats houden deze achievment tegen "Cleaned The Mean Streets"

verder gebruik je tog niet? anders Pb je me maar en geef ik je de link wel

ik gebruik er maar 1 health and weapons ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan nog WEL de 100% halen alleen een paar achievments kan je niet meer unlocken en achievments tellen niet mee voor de 100%.
pfieuw thanks dit topic kan een :slotje: op nu ben ik opgelucht :klap:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...