Jump to content

hey ik gebruik cheats kan ik nu 100% uitspelen?


NigelSlangen

Recommended Posts

welkeMOTHERFUCKER!!!![/font]heeft op BOEIEND!!! gestemd!!

p.s die mensen haat ik echt stem dan op ja nee weet ik niet of anders namelijk maar geen mening en boeiend vind ik echt erg! en met BOEIEND!!! bedoelde ik dat het je niks boeit dat ik niet 100% kan halen dus zo denken die over andere mensen :cya:

Euhm.... Zet die optie er dan ook niet tussen! Lijkt me duidelijk. Iedereen klikt op wat hij of zij wil. Als diegene het niet boeiend vindt, laat hem dan fijn die optie kiezen. Je zette het er zelf tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

welkeMOTHERFUCKER!!!![/font]heeft op BOEIEND!!! gestemd!!

p.s die mensen haat ik echt stem dan op ja nee weet ik niet of anders namelijk maar geen mening en boeiend vind ik echt erg! en met BOEIEND!!! bedoelde ik dat het je niks boeit dat ik niet 100% kan halen dus zo denken die over andere mensen :cya:

Schrijf dan de optie BOEIEND!!! er niet bij MOTHERFUCKER :S ?[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

welkeMOTHERFUCKER!!!![/font]heeft op BOEIEND!!! gestemd!!

p.s die mensen haat ik echt stem dan op ja nee weet ik niet of anders namelijk maar geen mening en boeiend vind ik echt erg! en met BOEIEND!!! bedoelde ik dat het je niks boeit dat ik niet 100% kan halen dus zo denken die over andere mensen :cya:

Slim dat je de keus : boeiend er dan tussen zet!

perfecte poll gewoon

Link to comment
Delen op andere websites

Denk het niet t is trouwens veel leeper zonder cheats uit te spelen en zo moeilijk is gta tog ook niet ?

Uhmm, Leeper??

Denk dat de 100% nog kan, maar aantal achievements zoals gezegt kun je dan niet meer krijgen, maar als je je save verwijdert, en een nieuwe aanmaakt kan je weer die achievements krijgen.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

welkeMOTHERFUCKER!!!![/font]heeft op BOEIEND!!! gestemd!!

p.s die mensen haat ik echt stem dan op ja nee weet ik niet of anders namelijk maar geen mening en boeiend vind ik echt erg! en met BOEIEND!!! bedoelde ik dat het je niks boeit dat ik niet 100% kan halen dus zo denken die over andere mensen :cya:

het toch niet boeiend kan mij het schelen of ie wel of niet uitgespeeld kan worden jij maakt de keuze om te cheaten is dat het gevolg he

en als mensen het niet boeiend vinden kijken ze hier niet eens dus jou teks is wat raar sorry suc 6 er mee

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...