GTA-Larsman Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) wat bedoelen ze nou steeds als je de missie van Jimmy Pegorino wilt doen?? er staat de heletijd: "You need to wear smart clothes and smart shoes in order to meet Jimmy". ik heb bij elke winkel (Modo, Perseus en Russian shop) nou al kleren gekocht en telkens zeggen ze dit.. kan iemand me helpen?? EDIT: okey bedankt...het is gelukt ik had al een tijdje een pak van perseus alleen de schoenen had ik perongeluk nog aan van de russian shop maar die schoenen had ik ook al gekocht duzz er hoefde niks meer gekocht te worden bedankt Hanneswasco Bewerkt: 12 mei 2008 door GTA-Larsman Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Je moet kleren kopen in Perseus. Koop daar een vestje met das, en een broek die er bij past. Ga dan naar de schoenen en neem ook een mooi kleurtje. Wanneer je dit allemaal aan hebt moet je normaal toegelaten worden. Vooral de schoenen niet vergeten! Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 idd, gewoon de zelfde kleren als bij die advocaat-sollicitatie missie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.