lasventuras Geplaatst: 24 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 ok ik weet nu alles doe er maar een slotje op Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 ok ik weet nu alles doe er maar een slotje op nee jonge da hoeft nie :angry: Reageren
Silverwing Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 gaat dit ook in de 2 player game of niet :o In 2 player game kan je ook met 2 in een vliegtuig. Ook in een Dodo. Reageren
lasventuras Geplaatst: 24 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 maar kan er nu een slotje op??????? Reageren
Renne Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 Waarom wil jij echt een slotje op. De mods zullen wel beslissen of er een slotje op moe of nie Reageren
lasventuras Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 ok goed dan geen slotje maar ik weet niet wat je hiermee nog wil doen maarja Reageren
THUNDER Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 lijkt me wel vet om dat in de volgende gta te kunnen doen ga ik in een hoge topren vliegen dan spring ik er snel uit en dan zijn al die mensen DOOD Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 lijkt me wel vet om dat in de volgende gta te kunnen doen ga ik in een hoge topren vliegen dan spring ik er snel uit en dan zijn al die mensen DOOD Denk de volgende keer na voordat je zo iets onzinnigs zegt! Maar 't lijkt me duidelijk, je kan niemand in een vliegtuig vervoeren! Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 maar kan er nu een slotje op??????? @lasventuras...jonge er moet toch geen slotje op... ik heb er nog een vraag over : kan men in 2 player game als je in een vliegtuig zit de ene schieten en de andere gewoon vliegen?? als je dit bij een hydra doet dan kun je met L1 en de andere gewoon met rondje ook schiete?? :blink: Reageren
Timotees Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 volgens mij is er in de hydra geneens plek voor 2 mensen timotees Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 Nee, er is geen plaats voor twee in de hydra je kan wel dat player1 gaat vliegen en de ander gaat op het dak staan met jetpack dat is lollig :lol: Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 zo ver ik weet kunnen er geen mensen mee in je vliegtuig Reageren
gangster Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 meshien met een gang maken dan stappen die in? Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 helaas niet marja wat heb je eraan als je mensen kan vervoeren Reageren
GTA:SA.Roon Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 en als je dan die cheats (ja ik cheat B) ) doet van ladies love cj dan denk wel bij mij werkt de cheat Ladys love CJ niet.. kan mischien iemand de code sturen .. alsvast bedankt .. PS:Stop AUB met zeuren om dat slotje .. Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.