Jump to content

motor storm 2

Recommended Posts

Geplaatst:

nu ben ik een ps3er van het eerste uur en dus heb ik motor storm nu zag ik een trailer van motorstorm 2

en vandaar nu dus mijn 2 vragen wat vind je en waneer komt hij als je een datum geeft graag met bron

al vast bedankt

ps34live

>>> Door Froodooo: Onnodige spoiler verwijderd.<<<

Geplaatst:

Mij lijkt Motorstorm Pacific Rift een goede en leuke game, de overstap naar een tropisch eiland (gebasseerd op Hawaii) lijkt mij erg geschikt, omdat er dan meer variatie lijkt te komen in de races. Ook ben ik erg te spreken van de toevoeging van split-screen wat een groot gemis bij de eerste Motorstorm was. Er is nog weinig bekend maar ik ben tot dusver positief gestemd :Y .

Hij word overigens verwacht voor het einde van het jaar 2008. Reken dus op november-december.

Geplaatst:

Ik ben net zoals Ikkes erg te spreken over de trailers, gameplay en screenshots. Het is dat ik erg krap bij kas zit anders had ik deel 1 ook aangeschaft. Nou wacht ik liever op wat nieuwere games en daar mijn geld aan uit te geven. Maar deel 2 komt zeker.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ik ben net zoals Ikkes erg te spreken over de trailers, gameplay en screenshots. Het is dat ik erg krap bij kas zit anders had ik deel 1 ook aangeschaft. Nou wacht ik liever op wat nieuwere games en daar mijn geld aan uit te geven. Maar deel 2 komt zeker.

ik wil geen reclame maken maar als je naar saturn gaat is hij goed koop

Geplaatst:

Locatie vind ik leuker dan deel 1 want er zijn veel planten en geeft betere sfeer dan kale woestijn en rotsen. Ik weet niet of ik ga dat kopen want ik wil far cry 2 ook kopen.

Geplaatst:

Hmm, ik vermaak me wel met deeltje 1. Maar ik wacht gewoon een paar maandjes langer op Grand Turismo 5, ben niet zo'n crash racer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...