[XTC]Kamikaze Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hey mensen, Ik heb problemen met de snelheid van de pc terwijl ik san andreas speel hij is bijvoorbeeld heel erg langzaam zodra ik in de buurt kom van drukke straten, als ik de cheat: ghosstown gebruik dan werkt ie wel normaal maar ik vind het vrij vervelend en ik wil eigenlijk wel normaal spelen ik heb een legale versie van san andreas Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 2.40 GHZ Geheugen: 1278 MB RAM DerictX-Versie: DerictX 9.0c Videokaart: NVIDIA GeForce 6200 128 MB ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik vind dit vrij vervelend. gta_sa Reageren
Gangsta Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hallo, Misschien helpt het als je je spelinstellingen wat lager zet. Dit doe je door: Options -> Display -> Advanced Zet de Visual Graphics Quality op low en Anti Aliasing op OFF. Zet de Draw Distance op z'n allerlaagst. Helpt het nu? Reageren
olep Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Wat Gangsta zegt, maar draw distance hoeft echt niet op het allerlaagst hoor. Ik heb SA op een pc staan die lagere specs heeft dan jouw pc, en ik heb draw distance nog op 3 of 4 strepen staan. Dus 3 of 4 moet sowieso kunnen. Bewerkt: 12 mei 2008 door olep Reageren
[XTC]Kamikaze Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Jullie zijn helden hij doet het weer redelijk snel dank jullie wel Kamikaze Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.