Jump to content

stomme ps3!


claud

Recommended Posts

volgens mij is dit een nutteloss topic en als je geen ps3 wilt koop dan xbox 360 is goedkoper alleen je betaald het ineternet erbij wel dus na verloop van tijd ben je duurder uit. Oja maar je nou maar geen zorgen R* is niet gek want, de meeste fans spelen gta op de pc.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is dit een nutteloss topic en als je geen ps3 wilt koop dan xbox 360 is goedkoper alleen je betaald het ineternet erbij wel dus na verloop van tijd ben je duurder uit. Oja maar je nou maar geen zorgen R* is niet gek want, de meeste fans spelen gta op de pc.

Je zou er vanuit kunnen gaan dat GTAIV vanzelf rond het einde van dit jaar op de PC uitkomt. Niets is nog zeker, maar het kan dus wel. En anders zul je inderdaad moeten gaan janken. Maar dat gaat vanzelf wel weer over na een week of 7 :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zeg ik ook niet (ben 13 :D )
ben evenoud als jou :$ ,maar die opmerking kwam zo over alsof je eigen huis enz had Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Het pijl gaat weer achteruit. Als je het te duur vind koop je het toch niet? Je kunt GTA IV met PS3 voor 440 euro aanschaffen. Je kunt ook een Xbox met GTA IV aanschaffen voor 320... Voor die 120 euro meer heb je wel een kwalitatief betere en stabielere console... Of je wacht op de PC versie, als je pc dat aan kan. De keuze is aan jouw. Gesloten. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...