Agreddio Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Wie speelt er hier allemaal Travian? Travian Zoja, op welke server? Reageren
Hackman Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik heb het gespeeld, inderdaad oersaai (vind ik). Je kunt ook kijken bij Tribalwars dat is precies hetzelfde alleen dan beter. Travian is trouwens afgekeken ervan. Reageren
Agreddio Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik heb het gespeeld, inderdaad oersaai (vind ik). Je kunt ook kijken bij Tribalwars dat is precies hetzelfde alleen dan beter. Travian is trouwens afgekeken ervan. Tribalwars speel ik zelf ook maar ik denk dat het omgekeerd is hoor. Travian bied meer variatie (verschillende volkeren en dus ook verschillende troepen). Als je een groot dorp hebt dan is het leuker om op de vorige momenten terug te kijken, al de tijd die je eraan hebt besteed. Reageren
moechy Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik heb het gespeeld, inderdaad oersaai (vind ik). Je kunt ook kijken bij Tribalwars dat is precies hetzelfde alleen dan beter. Travian is trouwens afgekeken ervan. Tribalwars speel ik zelf ook maar ik denk dat het omgekeerd is hoor. Travian bied meer variatie (verschillende volkeren en dus ook verschillende troepen). Als je een groot dorp hebt dan is het leuker om op de vorige momenten terug te kijken, al de tijd die je eraan hebt besteed. Volgens mij was tribalwars er eerder. Maja dit word weer zo'n discussie nee dit was eerder of nee dat was eerder omdat ieder zijn eigen spel verdedigt . Reageren
Agreddio Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb het gespeeld, inderdaad oersaai (vind ik). Je kunt ook kijken bij Tribalwars dat is precies hetzelfde alleen dan beter. Travian is trouwens afgekeken ervan. Tribalwars speel ik zelf ook maar ik denk dat het omgekeerd is hoor. Travian bied meer variatie (verschillende volkeren en dus ook verschillende troepen). Als je een groot dorp hebt dan is het leuker om op de vorige momenten terug te kijken, al de tijd die je eraan hebt besteed. Volgens mij was tribalwars er eerder. Maja dit word weer zo'n discussie nee dit was eerder of nee dat was eerder omdat ieder zijn eigen spel verdedigt . Daar geef ik je gelijk in, maar in dat van tribalwars niet. Vanaf wanneer bestaat dat trouwens? Reageren
Jericho Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb Travian en Tribalwars gespeeld. Ik vond Tribalwars veel leuker als Travian, vraag me niet waarom Ze worden wel vlug saai, het is ook irritant als je op Tribalwars overgenomen wordt. Travian is daarbij wel beter omdat je hoofddorp niet overgenomen kan worden. Reageren
Matt_buffalo Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik ben een goeie travianner Speel momenteel s7 en s6 Reageren
Matt_buffalo Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Komaan mensen, wie speelt er nog travian ? Dit is m'n rank op s7: 74. Mattikos Maquis 18814 22 Reageren
Torritor Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Ik speel ook zelf Travian. Ik speel het alleen op Server 5. Ik speel de stam Galliërs omdat zij het sterkst zijn. Ik speel ook OGame, Ikariam en Tribal Wars. OGame vind ik het leukst. Er komt binnenkort ook een opvolger voor Travian: Travianner gaat het heten. Bewerkt: 15 juli 2008 door Shy-Guy Reageren
AXIO Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Heb het wel een weekje gespeelt met iemand die ik van ''habbo'' ken op een duur duurde het me te langzaam met produceren van voedsel en stoffen enz Reageren
LangeDraak Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik heb ooit 3 servers Travian gespeeld. Dus 3x een gameperiode zegmaar. 2x de oude versie en 1 keer de nieuwe dat je een held hebt.2x daarvan een clan opgestart waarvan 1 keer in de eindronde meegespeeld...Maar het ging me op een gegeven moment zoveel tijd kosten (om als leider van een clan te zijn) en ik was zoveel problemen van anderen aan het oplossen dat ik het niet meer leuk vond...Toen ben ik er ook mee gestopt.Maar travian is heel erg leuk.@ AXIO: Ja het begin gaat traag maar beter dat dan dat je 24 dorpen moet sturen.... Dan heb je het echt druk!!! ;-) Reageren
AXIO Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ben het weer gaan spelen met een andere account genaamt Xeey ik ben met germanen want die zijn toch het snelst ofzo heeft iemand nog wat tips Reageren
Wienish Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik was eerst een all-server player: S1, S2, S4, S5, S6, S7, oude Speed... Nu heb ik een beetje gemindert: S2 (omdat 't goed gaat), S8, Speed (omdat die 2 nieuw zijn, en ik dus meer kans maak op een mooie eindpositie) Ik heb op S2 nu 3 dorpen, en mijn 4e dorp word over zo'n 40 uur gesticht binnen de 'Stronghold' van de alliantie. Reageren
AXIO Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ik ga weer stoppen met travian, 1 of ander kutjoch[/font] valt me steeds aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.