Jump to content

Travian

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik ga weer stoppen met travian, 1 of ander kutjoch[/font] valt me steeds aan :duh:

Tja aanvallen is nu eenmaal het spelletje....

Echter als je aangevallen wordt moet je 2 dingen doen...

1 Alle grondstoffen opmaken zodat zijn troepen echt niets mee kunnen nemen... Dan is het namelijk zonde van de tijd...

Na de aanval maar je een leuk / vriendelijk bericht en deze stuur je naar de aanvaller...

Zolang je niet gaat schelden e.d. gaat het goed. Als je daarbij laat zien dat je het spelletje snapt en er niets te halen valt en je blijft sportief dan win je respect.

Mocht je al troepen maken (wat zeker in het begin heel onverstandig is... Eerst alles op je grondstoffen zetten) stuur dan je troepen net even je dorp uit en haal ze meteen weer terug (daar heb je 10 sec voor dus je moet even timen)

Op deze manier verlies je ook geen troepen....

Maar zorg ervoor dat er niets te halen valt bij je en dat aanvallen dus niets opleveren.... Dan stopt de aanvaller meteen....

Geplaatst:
Ik ga weer stoppen met travian, 1 of ander kutjoch[/font] valt me steeds aan :duh:

1 Alle grondstoffen opmaken zodat zijn troepen echt niets mee kunnen nemen... Dan is het namelijk zonde van de tijd...

Na de aanval maar je een leuk / vriendelijk bericht en deze stuur je naar de aanvaller...

Zolang je niet gaat schelden e.d. gaat het goed. Als je daarbij laat zien dat je het spelletje snapt en er niets te halen valt en je blijft sportief dan win je respect.

Mocht je al troepen maken (wat zeker in het begin heel onverstandig is... Eerst alles op je grondstoffen zetten) stuur dan je troepen net even je dorp uit en haal ze meteen weer terug (daar heb je 10 sec voor dus je moet even timen)

Maar zorg ervoor dat er niets te halen valt bij je en dat aanvallen dus niets opleveren.... Dan stopt de aanvaller meteen....

ik had de kans niet snel alles op te maken, ik heb geen leger ofzo ik ben weerloos en hij heeft me 4 keer aangevallen toen heb ik hem uitgescholden (typisch ik) en nu weet ik het niet hoe het zit
Geplaatst:

ik had de kans niet snel alles op te maken, ik heb geen leger ofzo ik ben weerloos en hij heeft me 4 keer aangevallen toen heb ik hem uitgescholden (typisch ik) en nu weet ik het niet hoe het zit

Maar hoezo geen kans ??

Bouwen van schuilplaatsen.... Handelen over de markt...

Het maken van troepen... Het uitbouwen van je dorp...

Lijkt me kans genoeg om op tijd je grondstoffen op te maken...

En schelden... Tja dat ik een uitnodiging om nogmaals langs te komen ;-)

Zo speelde ik ook altijd... Zolang er grondstoffen te halen waren kwam ik terug en als ze begonnen met dreigen/schelden dan kwam ik ook altijd terug.

Dus mocht je het ooit weer een keer willen spelen... Niet meer schelden en zeker geen grondstoffen laten slingeren...

Geplaatst:

Maar hoezo geen kans ??

Bouwen van schuilplaatsen.... Handelen over de markt...

Het maken van troepen... Het uitbouwen van je dorp...

Lijkt me kans genoeg om op tijd je grondstoffen op te maken...

En schelden... Tja dat ik een uitnodiging om nogmaals langs te komen ;-)

Zo speelde ik ook altijd... Zolang er grondstoffen te halen waren kwam ik terug en als ze begonnen met dreigen/schelden dan kwam ik ook altijd terug.

Dus mocht je het ooit weer een keer willen spelen... Niet meer schelden en zeker geen grondstoffen laten slingeren...

heb dus een ban dus is te laat :bonk:
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Tja mensen ik heb het heel effetjes gespeeld, ik ging rustig te werk... ik vond het een langdurig spel... op een gegeven moment moest ik een dag wachten om 1 dingetje te upgraden... en ik had nog iets van 10 te gaan voordat ik wat kon bereiken... en ik werd ook om de minuut aangevallen... al vraag ik mij af wat voor zin het heeft om iemand aan te vallen die net begint en toch niks heeft... maar op een gegeven moment dacht ik van laat maar en heb ik mijn accountje rustig en netjes afgesloten, bye bye. :cya:

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Wat boeit het wie eerder was?

Ja, ik speel het ook,

S3 S1 Speed 3x S8

Onder de Namen NickOwnage en Computerland.

Speed 3x server ben ik leider van KNUFFELS en we staan 22e.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...