Jump to content

wat is er hier aan de hand

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ehh.. waar heb je een puntje gezet?

Als je op het plaatje drukt dan zie je het(teminste bij mij).

Bewerkt: door pilot
Geplaatst:

Ik kon hem eerst ook niet zien, nu opeens wel. Ik denk trouwens dat het iets met verboden gebied is, dat is het meest voor de hand liggende.

Dat is het vliegeld van Liberty city. Als je daar komt krijg je sterren. en waarom weet ik niet :bonk: ik denk gewoon Verboden terrein. en natuurlijk Realitiet. In Real life kan dat ook niet.

Bewerkt: door osmgek11
Geplaatst:
Dat is het vliegeld van Liberty city. Als je daar komt krijg je sterren. en waarom weet ik niet :bonk: ik denk gewoon Verboden terrein. en natuurlijk Realitiet. In Real life kan dat ook niet.
ech nie

Wat echt niet :cya::cya: dat is het Vliegveld. je moet dan wat beter kijken als je daar loop :duh::duh::duh: Dan zie je vliegtuigen.

ik krijg dit te zien.

krijgbm6.jpg

Dat is toch echt het Vliegveld

Bewerkt: door osmgek11
Geplaatst:

uhm als ik erop klik dan komt er een puntje klik ik nog een x komt er nog een...

En ik denk dat als je zomaar ergens drukt er een op komt te staan daarom zegt de een: op het water de ander dat is het vliegveld.

Zo denk ik het want zo gebeurt het bij mij.

Het maakt niet uit war ik druk, en tog komt er zo'n puntje..

Want ik kan dat puntje nergens zien hoor ook niet als ik een 2e ker op de link klik.

wat is er mis met de map? als k op de link klik zie k geen puntje, klik ik op de map, komt er een puntje te staan opde plek waar ik klik :duh:

mischien daarom de misverstande hierboven^^

c-style :tu:

Bewerkt: door c-style
Geplaatst:
Wat echt niet :cya::cya: dat is het Vliegveld. je moet dan wat beter kijken als je daar loop :duh::duh::duh: Dan zie je vliegtuigen.

ik krijg dit te zien.

krijgbm6.jpg

Dat is toch echt het Vliegveld

voor de blinde kippen onderons

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...472,430|479,421

als ik hierheen loop krijg ik 4 sterren achter me aan

Dat kan ik je heel eenvoudig uitleggen. Dat is het CC gebouw in Hatton Gardens, Algonquin. Het is een mooi gebouw he? CC staat voor Civilization Committee wat in het Nederlands "Bevolkings Bestuur" betekend. De CC is een grote ondoelmatige organisatie waar afgevaardigden van over de hele wereld bij elkaar komen om over het lot van het volk te debatteren in geval van internationaal conflict. Dit alles zorgt er voor dat het niet toegankelijk is voor publiek en zeker niet voor criminelen zoals Niko! Vandaar de 4 sterren... :puh:;)

EDIT: F*cking typo!

Bewerkt: door Iscariah
Geplaatst:
http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...472,430|479,421

als ik hierheen loop krijg ik 4 sterren achter me aan

Dat kan ik je heel eenvoudig uitleggen. Dat is het CC gebouw in Hatton Gardens, Algonquin. Het is een mooi gebouw he? CC staat voor Civilization Committee wat in het Nederlands "Bevolkings Bestuur" betekend. De CC is een grote ondoelmatige organisatie waar afgevaardigden van over de hele wereld bij elkaar komen om over het lot van het volk te debatteren in geval van internationaal conflict. Dit alles zorgt er voor dat het niet toegankelijk is voor publiek en zeker niet voor criminelen zoals Niko! Vandaar de 4 sterren... :puh:;)

EDIT: F*cking typo!

Zo is dat! ;) in het echte New York is dat het UNO gebouw... Mag je ook niet zomaar komen

Geplaatst:

Is idd een raar gebied. De topicstarter heeft wel de punten verkeerd neergezet van de locatie.

het gebied bevindt zich namelijk hier.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...