dedeath Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 K:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\pawno\include\a_sampdb.inc(15) : warning 219: local variable "query" shadows a variable at a preceding level K:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\pawno\include\a_samp.inc(265) : warning 219: local variable "cmd" shadows a variable at a preceding level C:\Users\Raimon Brinks\Documents\Mijn ontvangen bestanden\NitrosFreeroam.pwn(30237) : error 025: function heading differs from prototype Pawn compiler 3.0.3367 Copyright © 1997-2005, ITB CompuPhase 1 Error. Wat moet ik nu doen? Reageren
Ymosky Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Wat moet ik nu doen? De stukken script plaatsen waar de errors in zitten. De errors op regel 15 en 265 zijn eenvoudig op te lossen. Hoogst waarschijnlijk is het een kwestie van die regels verwijderen en je bent klaar. Op regel 15 moet "query" eruit, op regel 265 moet "cmd" eruit. "shadows a variable at a preceding level" is simpel dat er iets staat wat al eerder in het script ook voorkomt. En wat overbodig is. de laatste kan ik totaal niets over zeggen. Zeker niet zonder script erbij, met script erbij misschien ook wel niet, maar dat zien we dan wel weer Reageren
nick5556 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 NIET DIE! volgens mij heb ik die ook ooit gehad en het zit ( dacht ik ) midde in je script Reageren
dedeath Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Wat moet ik nu doen? De stukken script plaatsen waar de errors in zitten. De errors op regel 15 en 265 zijn eenvoudig op te lossen. Hoogst waarschijnlijk is het een kwestie van die regels verwijderen en je bent klaar. Op regel 15 moet "query" eruit, op regel 265 moet "cmd" eruit. "shadows a variable at a preceding level" is simpel dat er iets staat wat al eerder in het script ook voorkomt. En wat overbodig is. de laatste kan ik totaal niets over zeggen. Zeker niet zonder script erbij, met script erbij misschien ook wel niet, maar dat zien we dan wel weer het is een include bestand en geen pwn bestand! dus wat zou er dan moeten gebeuren gewoon het zelfde? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.