Jump to content

Social Club....


snakenl

Recommended Posts

Hey iedereen,

Ik heb vrijdag op de social club gekeken en onder marathon stats staat 30% bij walk 35 % bij Drive enz..

Nu heb ik de vrijdag avond mijn save game verwijdert en ik ben helemaal opnieuw begonnen.

Nu heb ik vanmorgen de storyline uitgespeeld maar de stats updaten nu helemaal niet meer?? er staat nog steeds het zelfde.

Ik moet weten of ik nu wel verder kan gaan voor het 100% uitspelen van de game voor de contest.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen,

Ik heb vrijdag op de social club gekeken en onder marathon stats staat 30% bij walk 35 % bij Drive enz..

Nu heb ik de vrijdag avond mijn save game verwijdert en ik ben helemaal opnieuw begonnen.

Nu heb ik vanmorgen de storyline uitgespeeld maar de stats updaten nu helemaal niet meer?? er staat nog steeds het zelfde.

Ik moet weten of ik nu wel verder kan gaan voor het 100% uitspelen van de game voor de contest.

Ja het update maar om de 5 dagen of zo, bij mij toch

Link to comment
Delen op andere websites

hmm ik weet niet hoe lang ze er over doen om te updaten maar het lijkt mij gewoon om de minuut ofzow.. want je moet ook die zit nummers kunnen luisteren (wat bij mij trouwens niet werkt :duh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is Social Club het meest mislukte van gta iv.

Ze updaten idd niets, ik zit nu al bijna 1 week op 31 procent ( bij Social Club dan ) en heb de storyline al uitgespeeld.

Ik heb zo'n 5 nummers geZ!T, en heb er maar 1 teruggezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het gewoon deze tijd is.

Aangezien GTA pas "net" uit is en iedereen dat wil proberen natuurlijk..

ze verdienen wel wat rust he voor zo'n grote lancering voor 1 game, het zijn ook gwn mensen.

en btw ze zijn nog gwn druk bezig met het rankinsystem voor de ps3, dus gwn wat geduld hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...