Kloep Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik zit al een tijdje met een probleem, en ik kon nergens op deze site er een tut over vinden. De topictitel zegt het al, ik wil bijvoorbeeld een Bliksem laten flikkeren, dus dat hij verschijnt en dan weer verdwijnt. En dan dat herhaaldelijk. Hoe kan je dit doen in PS3? Of is er hier tog ergens een tut die ik over het hoofd heb gezien? Alvast Bedankt! Mvg, Kloep Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Maak op een nieuwe layer je bliksum. Omen dan je psd bestand in imageready. Dan moet je ff bovenaal aninmation zoeken en dan heb je een animation bar. nu staad je blixum aan maar dan via het knopje onderaan een nieuwe frame en maak dan je blixum ondzichtbaar. vernader dan de tijd dat de frame er is. En same hem als .gif (save optimized as) Reageren
Hackman Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Met frames, heb je je beste vriend UT al gevraagd? Ik weet zeker dat hij je verder kan helpen! Reageren
Kloep Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) OK, bedankt allemaal. Enneh, UT mijn beste vriend? Is dat zo duidelijk? Bewerkt: 12 mei 2008 door Kloep Reageren
Hackman Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Komt omdat jullie samen een forum hebben, denk ik Reageren
Kloep Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) ah ok, maar goed. Het is gelukt, dus in ieder geval heel erg bedankt! Bewerkt: 12 mei 2008 door Kloep Reageren
m.o.d Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 je kon geen tut vinden? kan je die nu zelf niet maken? ik wil t ook leren met photoshop, omdat ik nu 2 programma's moet gebruiken Reageren
Kloep Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Die tut zal ik zsm maken, maar ik heb het momenteel even te druk met andere dingen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.